loading
در حال بررسی درخواست شما
واتفورد 0 آرسنال 6 Continental Cup
واتفورد 0 آرسنال 6 Continental Cup

واتفورد ۰ آرسنال ۶ Continental Cup

تیم بانوان آرسنال در زمین واتفورد گیوود پارک موفق شد این تیم را گلباران کند.

آرسنال با یک گل زود هنگام از جودی تیلور از واتفورد پیش افتد. اما میشل در به ثمر رسیده شدن این گل نقش مهمی داشت. با وجود اینکه آرسنال در این نیمه حملات زیادی توسط دنیله کارتر، بث مید ، ون د دنک و جردن نابز داشت اما این نیمه با تک گل تیلور به پایان رسید.

درست با شروع نیمه دوم آرسنالی ها با همکاری لیسا اونز و دنیله کارتر موفق شدند موقعیت خطرناکی بر دروازه واتفورد ایجاد کنند که این فرصت در نهایت به گل دوم توپچی ها انجامید و این کارتر بود که گل دوم را برای آرسنال به ثمر رساند.

اما میشل که این دیدار خوش درخشیده بود دقیقه ی 60 سومین گل آرسنال را به ثمر رساند. پس از این گل واتفوردی ها بهتر ظاهر شدند و موقعیت هایی را بر دروازه ی ما ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا اینکه باز هم آرسنال در دقیقه ی 74 توسط دونیک جانسن دروازه ی واتفورد را باز کرد. تنها یک دقیقه ی بعد هموطن جانسن دنیله ون د دنک بود که برای پنجمین بار برای آرسنال موفق به گلزنی شد و دقیقه ی 78 بود که باز هم جودی تیلور برای دومین بار در این بازی موفق به گلزنی شد و آرسنال موفق شد واتفورد را در زمین خودش 6 تایی کند. 

آرسنال با کسب این پیروزی در صدر جدول رده بندی گروه خود در کانتی کاپ باقی ماند و پس از این بازی باید در لیگ برتر با لیورپولی بازی کند که در دیدار قبلی خود 5-1 استون ویلا را شکست داده است و قبل از دیدار ما نیز باید با ساندرلند رو به رو شود.

 

Arsenal (4-3-3)  ترکیب آرسنال: Anna Moorhouse, Heather O'Reilly, Jemma Rose, Dominique Janssen, Emma Mitchell, Danielle van de Donk, Jordan Nobbs, Lisa Evans, Beth Mead, Jodie Taylor, Danielle Carter

تعویض ها  : Leah Williamson for Carter 57, Lauren James for Nobbs 68, Ava Kuyken for O'Reilly 79

تعویض های استفاده نشده: Lauren Thomas, Taylor Hinds, Anna Filbey, Louise Quinn

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۹۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰