loading
در حال بررسی درخواست شما
ری یانکی یا همان راشل یانکی
ری یانکی یا همان راشل یانکی

ری یانکی یا همان راشل یانکی

راشل یانکی اسطوره باشگاه  بانوان آرسنال گفت در کودکی  موهایش را پسرانه میزده و اسمش را عوض میکرده تا بتواند در تیم پسران بازی کند. 
 
راشل یانکی که اکنون 38 سال دارد پس از سیزده سال ،سال 2016 از توپچی ها جدا شد.
 
در طی این سالها او موفق شد بیش از 20 جام معتبر شامل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2007 را به دست آورد.
 
یانکی به دیلی استار گفت : " موهایم را پسرانه میزدم و خودم را ری صدا میزدم تا وانمود کنم پسر هستم. این راه برای بازی کردن من آسانتر بود. وقتی که آنها بازی من را تماشا میکردند فکر میکردند که  من یک پسر هستم. آنها میگفتند مثل پسرها بازی میکنی."
 
"بنابراین وقتی وانمود میکردم که پسر هستم کسی با فوتبال بازی کردن من مشکلی نداشت. به همین خاطر این کار را میکردم. هم تیمی های من هم به این مسئله اهمیتی نمیدادند . از اینکه من را به جای راشل ، ری صدا میزدند ناراحت نمیشدند، پایان روز آنها مرا به عنوان یک فوتبالیست قضاوت میکردند و اگر من در کمک به پیروزی آنها به خوبی همراهیشان میکردم همه چیز برایشان قابل هضم بود."
 
"برای خیلی از بچه ها مهم نبود که با چه کسی بازی میکنند.آنها از بازی کردن و از پیروز شدن لذت میبردند،  از توانایی های من در فوتبال استفاده میبردند و وجود یانکی برای آنها یک نعمت محسوب میشد."
 
"در آن سن مشکلی برای فوتبال بازی کردن دو جنس در کنار هم وجود نداشت. فقط زمانی که به سن نوجوانی رسیدیم به خاطر برخی تغییرات هورمونی و تغییرات فیزیکی در اندام بدن برای دخترها کمی بازی کردن در کنار جنس مخالف دشوار میشد."
 
"اگر تعداد بانوان بیشتری وارد بازی شوند و از حضور دختران جوان جلوگیری شود فکر نمیکنم دلیلی وجود داشته باشد که مرد و زن نتوانند در کنار هم فوتبال بازی کنند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : dailycannon.com
بازدید: ۲,۴۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰