loading
در حال بررسی درخواست شما
تحلیل حضور تئو والکات در اورتون
تحلیل حضور تئو والکات در اورتون

تحلیل حضور تئو والکات در اورتون


مهاجم توپچی ها به اورتون در این هفته لینک شده است و در جمعه گزارش شده است که با باشگاه مرسی ساید در مذاکره بوده برای یک انتقال ۲۰ میلیون پوندی.والکات ۲۸ ساله فصل پیش را به عنوان دومین فصل برتر خود سپری کرد با ۱۹ گل در ۳۷ مسابقه اما در فصل ۲۰۱۷/۲۰۱۸ تنها در ۵ مسابقه در لیگ برتر شرکت کرده است و ۳ گل از ۴ گل خود در کل رقابت ها را در لیگ برتر زده است.چارلی نیکولاس که برای آرسنال در سال های ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۸ بازی می کرده مدعی است که دوران والکات در آرسنال مدتی پیش تمام شده است.


نیکولاس در این مورد گفت:"من نکته بدی ندارم که در مورد او بگویم مردم میتوانند نکات ضعیفی در مورد او پیدا کنند اما نکات خوب زیادی در مورد او وجود دارد.آنها آن پتانسلی که ما همه منتظرش بودیم را نگرفتن اما ۳ یا ۴ سال پیش ما متوجه شدیم که این موضوع هیچگاه عملی نخواهد شد. وقتی که او می خواست یک بازیکن پست شماره ۹ باشد (مهاجم هدف)، او هیچ وقت نمی توانست پیراهن شماره ۹ را بگیرد، او همیشه مجبور بود به عنوان بال بازی کند.من فکر می کنم برای آن دو سه فصل گذشته باید منتقل میشد، و این را باید می فهمید به محض اینکه بازیکنانی مانند اوزیل و سانچز به باشگاه اومدن دوران او دارد به پایان میرسد."

آرسن ونگر ترکیب تیم خود را با پر کردن بازیکنانی تازه وارد و با کیفیت بالا مانند سانچز و اوزیل تکمیل کرد و نیکولاس باور دارد که این اتفاق تاثیر منفی روی اثر گزاری والکات در ترکیب اصلی داشته است.

نیکولاس در ادامه گفت:"آرسنال خیلی برای او پیچیده شده است، آنها نمی دانستند که آیا میخواهند داستان موفقیت که یک پست شماره ۹ و یک پست شماره ۱۰ بود را بازی کنند، برای همین سر در گم شدند، سانچز می تواند پست ۹ یا ۱۱ بازی کند اوزیل میتواند بازیکن آزاد در زمین باشد اما در واقع او یک پست شماره ۱۰ واقعی نبود.من فکر میکنم ونگر سر درگم شده و برای نبود یک ترکیب مناسب، تئو نتوانست در ترکیب جا بگیرد چون او یک بازیکن پست شماره ۹ نبود یک شماره ۷ بود.

تحلیلگر لیون عثمان قبول دارد که حضور والکات می تواند به سود تیم سم آلاردایس باشد. اما هافبک سابق تافی ها شک دارد که او در کجا میتواند بازی کند.

من نمیدانم که کجا سم او را در حال بازی میبیند، او یانیک بولایز را به راست بر میگرداند سیگوردسون به تازگی یک نقش در سمت چپ پیدا کرده است، و آن ها تازه دارند در تیم جا می افتند، در واقع من نمیدانم او در کجای زمین قرار است بازی کند.آن سرعت چیزی است که اورتون نیاز دارد، آنها در این فصل سرعت نداشتند و در حمله بسیار سخت بود که تیم حریف را شکست دهند. از وقتی سم آمده است آنها عمیق تر دفاع میکنند اما سرعت لازم را ندارند که در ضد حمله به حریف ضربه وارد کنند او مسلما همین کار را میکند.به نظر میاد که او بازیکنی باشد که به زودی در تیم سم جا بی افتد و گل های زیادی به ثمر برساند پس شاید اگر او مرتب بازی کند این کار را بکند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : mirror
بازدید: ۲,۷۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰