loading
در حال بررسی درخواست شما
کولاسیناچ و نگرش آرسن ونگر به جایگاه او
کولاسیناچ و نگرش آرسن ونگر به جایگاه او

کولاسیناچ و نگرش آرسن ونگر به جایگاه او

کولاسیناچ به عنوان یکی از بازیکنان تیم سال بوندسلیگا با انتظارات زیادی به آرسنال آمد ، او در شالکه در طول ۲۵ بازی موفق شده بود ۳ گل بزند و ۵ پاس گل بدهد . قدرت فیزیکی و جنگندگی بسیار بالای کولاسیناچ چیزی بود که توجه همه را به خود جلب میکرد ، دو خصوصیتی که شاید کمتر در بازیکنان آرسنال دیده می شد .اما اولین فصل حضور او در آرسنال ، تبدیل به فصلی پیچیده و عجیب شده است .

کولاسیناچ در اولین بازی خود در کامیونیتی شیلد توانست در برابر چلسی گلزنی کند که مربوط به ماه آگوست می باشد . در پایان اکتبر او توانسته بود در ۱۱ بازی سه گل بزند و سه پاس گل بدهد . در ماه دسامبر حضور او در ترکیب اصلی تیم کمرنگ شد، زمانی که آرسنال با تغییر سیستم از سه دفاعه به ۴ دفاعه مقابل وستهام و نیوکاسل تیم را به میدان فرستاد . نایلز در چند مسابقه بجای او به میدان رفت و نقد های متفاوتی نیز از بازی او دریافت شد .

ونگر معتقد بود عملکرد کولاسیناچ در سیستم دفاع ۴ نفره مناسب نیست زیرا او نمی تواند وظایف خود را به عنوان یک مدافع به درستی انجام بدهد و تمرکزش روی اضافه شدن ناگهانی به خط حمله و ایجاد موقعیت گلزنی به عنوان یک وینگ بک است . یک مثال مناسب بازی آرسنال - اوسترشوندز بود که اصرار زیاد کولاسیناچ برای اضافه شدن به خط حمله ی تیم آرسنال را در خط دفاع به زحمت انداخت . کولاسیناچ در شالکه بطور میانگین در هر بازی ۶ تکل یا توپ گیری صحیح داشت در حالی که این آمار در آرسنال به متوسط ۳ تکل/توپ گیری در هر بازی رسیده است .با وجود تمام روحیات تهاجمی او ، همچنان درصد پاس صحیح بسیار پایینی نسبت به دیگر بازیکنان دارد . کولاسیناچ در چهار بازی لیگ برتر در این فصل دقت پاس زیر ۷۰ درصد را ثبت کرده است .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۲,۹۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰