loading
در حال بررسی درخواست شما
رابرت پیرس در انتقال ژیرو تاثیر داشته است
رابرت پیرس در انتقال ژیرو تاثیر داشته است

رابرت پیرس در انتقال ژیرو تاثیر داشته است

اولیور ژیرو مهاجم فرانسوی جدید چلسی که به تازگی از رقیب لندنی آرسنال به این تیم پیوسته است، وارد مرحله جدید د‌ر زندگی اش شده است.

ژیرو، زمان بازی کردن خود را در آرسنال برای این فصل کم می دانست و به همین دلیل این بازیکن 31 ساله که به طور منظم در ترکیب اصلی تیم باشگاهش قرار گیرد تا در جام جهانی حضور داشته باشد.
ژیرو از زمان حضورش در چلسی به طور منظم در ترکیب حضور داشته است و تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است.حالا ژیرو اذعان کرد است که بازیکنان سابق آرسنال به این بازیکن کمک کرده اند تا در تیم خوبی در لندن بازی کند.ژیرو گفته است یکی از افرادی که به این بازیکن کمک کرده است و او را به رفتن به چلسی متقاعد کرده است، رابرت پیرس اسطوره سابق آرسنال است.

اولیور ژیرو در گفتگو با روزنامه فرانسوی اکیپ در مورد این موضوع گفت:"بعضی از اسطوره های آرسنال مثل رابرت پیرس یا فردی لیونبرگ یا اسطوره های سابق چلسی به من پیشنهاد کردند که بازی کردن برای چلسی مناسب من است چون که آنها بازی رو به جلویی دارند و توپ های زیادی روی دروازه ارسال می کنند.من خوشحالم از اینکه به اینجا آمدم و از تصمیمی که گرفته ام بسیار راضی هستم، من بسیار تلاش و تمرین می کنم تا به فرم و شرایط ایده آل برسم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : metro
بازدید: ۲,۶۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰