loading
در حال بررسی درخواست شما
نظرات ونگر و الننی بعد از تمدید قرارداد
نظرات ونگر و الننی بعد از تمدید قرارداد

نظرات ونگر و الننی بعد از تمدید قرارداد

محمد الننی بازیکن مصری آرسنال پس از اینکه در تابستان گذشته تا مرز جدایی از آرسنال پیش رفت اما اکنون قرارداد خود را به صورت بلند مدت با آرسنال تمدید کرده است.

آرسن ونگر که الننی را دو سال پیش با 7 میلیون پوند خریداری کرده است، اعتقاد دارد که او بازیکنی با قابلیت های زیادی است و می تواند در چند پست به بازی گرفته شود.آرسن ونگر در مورد آینده ی محمد الننی گفت:"من فکر می کنم او به کمی زمان و کمک نیاز داشت تا با فشار بازی ها در لیگ جزیره کنار بیاید و در ابتدا فکر می کردم او از لحاظ تهاجمی زیاد آماده  نبود، اما اکنون محمد این فاکتور را نیز به بازی خود اضافه کرده است. مردم گاهی فراموش می کنند او هنوز 25 ساله است و هنوز یک بازیکن جوان است، محمد یک بازیکن 30 ساله نیست، او همچنان راه بسیار زیادی برای پیشرفت خود دارد."

محمد الننی تا به امروز 65 بازی برای آرسنال انجام داده است و دو گل به ثمر رسانده است که یک گل در برابر بارسلونا و یک گل در برابر باته بوریسف بود.الننی در این فصل از لیگ جزیره تنها 9 بار به میدان رفته است اما او در لیگ اروپا توانسته است در تمام دیدارها به میدان برود.


الننی پس از تمدید قرارداد خود این توییت را منتشر کرد:"خوشحالم از اینکه مدت بیشتری با هم خواهیم بود و تلاش می کنیم کاری را که شروع کردیم تمام کنیم و آرسنال را به جایگاه واقعی خودش در اروپا و در کل جهان برگردانیم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰