loading
در حال بررسی درخواست شما
نماد پیشرفت لیگ فرانسه، در امارت کاپ
نماد پیشرفت لیگ فرانسه، در امارت کاپ

نماد پیشرفت لیگ فرانسه، در امارت کاپ

لیون در فصل گذشته لیگ قهرمانان با شکست تیمهای مطرح رئال مادرید و لیورپول به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا صعود کرد و سانگ معتقد است این موفقیت نشان دهنده رو به جلو بودن لیگ داخلی فرانسه است.
"فصل گذشته دیدیم که المپیک لیون به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد، که این موضوع برای فوتبال فرانسه بسیار خوب است.
"برای اولین بار و پس از مدتی طولانی بود که تیمی از فرانسه توانست به مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند که این موضوع نسان دهنده رو به جلو بودن فوتبال باشگاهی فرانسه است.
"اگرچه آرسنال در برابر لیون بازی نمیکند ولی همه ما منتظر دیدین نمایش آنها در "امارات کاپ" هستیم.
"المپیک لیون یکی از بهترین تیمهای فرانسه است و با عملکردشان در فصل قبل لیگ قهرمانان ثابت کردند که تیم بسیار خوبی هستند. منتظر هستم تا ببینم لیون چگونه مقابل تیمهای سلتیک و میلان بازی خواهد کرد.
"البته ما نیز منتظر بازی در مقابل سلتیک و میلان در "امارات کاپ" هستیم. همه میلان را میشناسند، آنها باشگاهی بزرگ و تیمی بسیار خوب هستند. سلتیک نیز همینطور. فکر میکنم این مسابقات رقابت بسیار خوبی برای ما مقابل دیدگان تماشاگران زیادی خواهد بود.
الکس معتقد است ترکیب تیمها در تورنمت امسال از دوره های پیشین قوی تر خواهد بود و باور دارد این رقابت ها پیش درآمدی برای فصل جدید است.
"امارات کاپ همواره تورنمتی بسیار قدرتمند بوده است. امسال نیز با حضور تیمهای المپیک لیون، میلان و سلتیک این روند ادامه دارد.
"زمانی که در "امارت کاپ" بازی میکنید فقط میخواهید که برنده شوید زیرا در خانه بازی میکنید و این بهرتین راه برای شروع کردن فصل جدید است.
"مقابل تیمهای بسیار خوبی بازی خواهیم کرد و بازی در مقابل تعداد زیادی تماشاگر در ورشگاه امارات، بسیار رقابتی خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰