loading
در حال بررسی درخواست شما
بلرین: حق با اوزیل است، زیادی حرف میزنم!
بلرین: حق با اوزیل است، زیادی حرف میزنم!

بلرین: حق با اوزیل است، زیادی حرف میزنم!


بلرین بعد از بازی با استوک‌سیتی در مورد اتفاقات بازی آن بازی و مسوت اوزیل گفت: ما هردو بازیکنان پرهیجانی هستیم و گاهی در این شرایط قرار میگیریم. ما بعد از بازی همدیگر را در آغوش گرفتیم، مسائل درون زمین، همانجا درون زمین میماند.

هکتور بلرین ادامه داد: اوزیل فکر میکنم به من گفت "زیادی حرف میزنی"
راستش را بخواهید حق با مسوت است، شاید من کمی زیاد حرف میزنم. من معمولا اطلاعاتی که به ذهنم میرسد را به بازیکنان میگویم و آنها هم معمولا این را از من میخواهند. ما فقط یک جفت چشم داریم و طبیعی است که اگر نفر دومی به ما اطلاعات بیشتری بدهد میتوانیم راحت‌تر تصمیم بگیریم، به نظر من این نکته مهمی است. این حرف‌ها در بازی معمولی است گاهی دوربین‌ها مواردی را شکار میکنند و ما باید پاسخگو باشیم، اما این روند عادی است. این بخشی از فوتبال است و بعد از هر بازی، همه با هم دوست هستیم.

بلرین در مورد رفتار اوبامیانگ در مورد پنالتی و اجازه دادن به لاکازت برای گلزنی گفت: اوبامیانگ، پسر فوق‌العاده‌ای است. آن رفتار اوبامیانگ نشان داد که چقدر به باشگاه و هم تیمی‌هایش اهمیت میدهد و نسبت به آنها متعهد است. آنها هردو مهاجم هستند و گلزنی و آمار گلزنی برایشان بسیار مهم است، میتوانید از رفتار اوبامیانگ سطح احترام آنها را به بکدیگر تشخیص دهید. آن رفتار نشانه دقیقی از وضعیت باشگاه در رختکن است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۳,۰۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰