loading
در حال بررسی درخواست شما
مرسون : داستان تکراری آرسنال باز هم تکرار شد
مرسون : داستان تکراری آرسنال باز هم تکرار شد

مرسون : داستان تکراری آرسنال باز هم تکرار شد

پل مرسون گفت، این همان داستان قدیمی برای آرسنال بود که پس از اشتباهات دفاعی اش، باعث شکل گیری نتیجه 1-1 با اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی اش شد.

در این بازی آنها 90 دقیقه با اتلتیکو مادرید 10 نفره بازی کردند، توپچی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند، در حالیکه یکی از  بهترین نمایش های خود را در فصل به نمایش گذاشتند، و در نهایت الکساندر لاکازت در دقیقه 61 پاداش بازی خوبشان را با به ثمر رساندن گل به تیم هدیه داد.با این حال، آنها برتری خود را در اواخر بازی از دست دادند، ضعف خط دفاعی آنها مثل همیشه و این بار با اشتباه مسلم کوشیلنی، باعث شد تا یک موقعیت طلایی به گریزمان هدیه داده شود تا نتیجه تساوی 1-1 حاصل شود، پل مرسون می گوید ضعف دفاعی به هیچ عنوان موضوع جدیدی برای توپچی ها نیست.

پل مرسون بازیکن پیشین آرسنال در مورد این موضوع گفت:"این آرسنال همیشگی است، آنها روان و خوب فوتبال بازی می کردند و موقعیت های خوبی ایجاد می کردند.شما فکر می کنید که باید اختلاف حداقلی 1-0 را نگه دارید و در این جهت تلاش می کنید، سپس آنها به گل خارج از خانه ارزشمند دست پیدا می کنند، این ویژگی و مشکل همیشگی آرسنال است و من بارها این موضوع را دیده ام.

ضعف در جایی وجود دارد که باید از دروازه تیم محافظت شود، هیچ مبارزه و شور و انگیزه ای در خط دفاعی وجود ندارد، بسته نگه داشتن دروازه تیم برای یک مدافع با هت تریک یک مهاجم تیم ارزش یکسانی دارد. "
آلن اسمیت هم گفت که تصور و سازمان دفاعی تیم مشکلات عدیده ای دارد و این مسئله ای است که ونگر نمی تواند آن را تغییر دهد. اسمیت بازیکن پیشین آرسنال در مورد این موضوع گفت: "هیچ درک فوتبالی وجود ندارد در حالی که اینها همه بازیکنان باتجربه ای هستند، یک اشتباه بچگانه از کوشیلنی که می خواست توپ را از روی سر گریزمان عبور دهد، در حالیکه حتی می توانست توپ را به بیرون از زمین دفع کند و موستافی، که همیشه در لحظات حیاتی می لغزد، باعث شد تا کار یکسره شود. موستافی یک بازیکن کلاس جهانی است، اما این تجربیات بین المللیش را در بازی های آرسنال بکار نبسته است، با این حال، مسئولیت اصلی برعهده مربی است، او کارش این است که مطمئن شود که آنها برای تیم کارآیی دارند و یا نه و ما در 10 سال گذشته در این مورد بارها و بارها صحبت کرده ایم.

این موضوع در حال حاضر در وجود آنها نهادینه شده است و مربی نمی خواهد تا آنها را از شرایط حال حاضرشان دور کند، روش های او تغییر نکرده و قصد ندارند تغییر خاصی تا پایان فصل ایجاد کند، آنها به داخل زمین می روند و شرایط بازی را که برای چند سال گذشته انجام داده اند، انجام می دهند و در حالیکه به وضوح ثابت شده که دیگر این روش ها زیاد کارکرد ندارند."

با گل دیر هنگام گریزمان و تساوی با اتلتیکو، تیم مادریدی دست بالا را در بازی برگشت در زمین خانگی اش، دارد و پل مرسون معتقد است که آرسنال  کار بسیار سختی در مقابل دفاع مستحکم اتلتیکو برعهده دارد.
مرسون در ادامه در مورد این موضوع گفت: "اتلتیکو در 11 بازی خانگی اش به تیم های مقابل اجازه گلزنی نداده است، اگر نتیجه 1-0 باقی می ماند، اتلتیکو باید سبکی از فوتبال را پیش می گرفت که زیاد به آن علاقه ای ندارد.آنها مجبور بودند از لاک دفاعی خود بیرون بیایند و برنده میدان باشند، اما آنها نوع خاصی فوتبال بازی می کنند، آنها کمتر مسابقه ای را با نتیجه 4-0 یا 5-0 پیروز بوده اند، بنابراین حتی 1-0 نتیجه خوبی برای آرسنال می بود اما حالا نتیجه مساوی بدست آمده، اما با تمام این اتفاقات باید امیدوار بود."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۱۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰