loading
در حال بررسی درخواست شما
اسکات و آخرین دقایق حضورش در آرسنال
اسکات و آخرین دقایق حضورش در آرسنال

اسکات و آخرین دقایق حضورش در آرسنال

دیدار آرسنال و منچستر سیتی در لیگ برتر برای الکس اسکات بعدازظهری پر از احساس را به همراه می آورد. بازیکن سابق ملی پوش انگلیسی آرسنال آخرین دیدارش را در زمین آرسنال انجام خواهد داد . الکس از اکتبر خبر بازنشستگی اش را در پایان فصل اعلام کرده بود. تنها چهار بازیکن بیشتر از اسکات از سال 1999 تا کنون با پیراهن آرسنال به میدان رفته اند. این مدافع راست آرسنال تا به حال 32 بار با این پیراهن موفق به گلزنی شده که یک گل به قهرمانی توپچی ها  در اروپا و قهرمانی چهارگانه توپچی ها در فصل 2006-2007 منتهی شده است.

الکس اسکات چند روز پیش از حضور در فینال جام حذفی امتناع کرد  اما امید داریم که مقابل حریف سرسخت روز شنبه یعنی منچسترسیتی به میدان بیاید.

چرا الکس اسکات فینال جام حذفی حتی در لیست مونتمورو حضور نداشت..؟


مونتمورو در این باره گفت: فکر میکنم پافشاری خود الکس بود که این فرصت را به بازیکنان خوبی که داریم، به جردن نابز و کیم لیتل بدهد تا در آن پست بازی کنند و این فرصت را در اختیار انها بگذارد تا برای حضور در سطوح بالاتر فوتبال  فرصت بیشتری داشته باشند. در آرسنال شما باید در شرایط سخت قرار گیرید و راهی برای مبارزه پیدا کنید. این یک متد عالیست و ما میخواهیم بهترین باشیم اما فکر میکنم این یک حرکت عالی از او بود که از آن بگذرد و این فرصت را به بازیکنان جوانتر بدهد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰