loading
در حال بررسی درخواست شما
الکس اسکات برای آخرین بار در خانه به میدان رفت
الکس اسکات برای آخرین بار در خانه به میدان رفت

الکس اسکات برای آخرین بار در خانه به میدان رفت

شانزده سال پس از اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم بانوان آرسنال، الکس اسکات دیروز برای آخرین بار در خانه به میدان رفت و توپچی ها را در پیروزی 2-1 مقابل منچسترسیتی همراهی کرد.
 
الکس اسکات در لحظات پایانی به جای بث مید به میدان رفت تا در آخرین دیدار خانگی حضور داشته باشد. الکس اسکات پس از این دیدار مصاحبه ای با سایت رسمی داشت.
 
در مورد بهترین پایان...
بله اینگونه بود. من فقط از آنها خواستم پیروز آخرین بازی خانگی باشیم و دختران این کار را کردند، به خصوص در نیمه ی دوم بنابراین به آن افتخار میکنم.
 
در مورد اینکه چقدر احساسی بود...
پاسداری از آن همه افتخار دشوار بود و من برای نگهداری از آن مبارزه کردم اگر بخواهم صحبت هایم را ادامه دهم باید بگویم پایان حضورم در میادین بود. من از هشت سالگی با این باشگاه بوده ام و این به این معناست که این باشگاه برای من کارهای زیادی کرده است اما من اکنون فصلی از زندگی را پایان بردم و فصلی دیگر پیش رو دارم.
 
در مورد داشتن شانس گلزنی...
میدانم! چرا دنیله کارتر آن توپ را برای من فقط فرستاد؟ جردن نابز به وضوح فریاد زد که توپ را برای او بفرستند و میتوانست موقعیت خیلی خوب و پایانی خوب داشته باشد. او یک مهاجم است و یک مهاجم برای شوت زنی مهارتی غریزی دارد.
 
در مورد گزیده ای از دوران حضورش در باشگاه...
فکر میکنم فصلی که چهارگانه بردیم. ویک اکرز کسی که از باشگاه در سالی که به خوبی هدایتش کرد جدا شد. جشن بیست ساله شدنش از شروع کار فوتبال بانوان آرسنال بود. بنابراین فصلی که چهارگانه بود واقعا خاص بود.
 
در مورد اشک های کمی که موقع ورود به زمین ریخت...
بله کم بود. سخت بود زیرا دلم نمیخواست که جواز نظر کسب نتیجه ریسک کند و من را وارد میدان کند. ما هنوز هم شانس حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را داریم. بنابراین نمیخواستم ریسک کند و من را به زمین آورد. اما او به من گفت که من را به زمین می آورد و جلو میگذارد. دنیله کارتر میتواند مراقب توپ باشد. اما اوه خوب بود. کار من در جلو میدان شروع شد و در همانجا هم پایان یافت.
 
در مورد اینکه پایان فصل چه میشود...
هنوز دو بازی باقی ماند تا دختران خود را در چالش بگذارند. جو این ترکیب را بدین صورت آماده کرده و هنوز دو بازی برایشان باقی مانده.
 
در مورد شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا...
باید هیجان انگیز باشد. من نمیتوانم به خوبی در مورد جو صحبت کنم. او به معنای واقعی آمده تا مجددا استانداردهای والایی را در تیم ایجاد کند. چیزی که این تیم به آن نیاز دارد، تیمی سرشار از پتانسیل اما آنها هنوز هم نیاز دارند که مدیریت شوند و به سمتی درست هدایت شوند. احساس میکنم که از این محیط دور میشوم اما جو میتواند این باشگاه را به پیشرفت برساند.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰