loading
در حال بررسی درخواست شما
سیمن از اونای امری میگوید
سیمن از اونای امری میگوید

سیمن از اونای امری میگوید

امری امروز بطور رسمی بعنوان مربی آرسنال انتخاب شد. او بدنبال پروژه بازسازی آرسنال، بعد از دومین سال متوالی عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان با ونگر، به باشگاه ملحق شده است.

خط دفاعی آرسنال در این فصل به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و رکورد اسفناک بازی های خارج از خانه تیم در لیگ، یعنی باخت در 11 بازی از 19 بازی ممکن، دلیل محکمی بر این ادعا است. سیمن امیدوار است که امری بتواند دوباره با آرسنال به اهداف بزرگ دست یابد و می گوید که خرج کردن در نقل و انتقالات، باید از اولین اولویتهای باشگاه باشد.

سیمن به اسکای اسپورت نیوز گفت:"به نظر می رسد و امیدوارم که چند تغییر در تیم وجود داشته باشد، دفاع باید بسیار تقویت شود، اما خط حمله و هافبک تیم شرایط خوبی دارد، اما من فکر می کنم که خط دفاعی نیاز به یک نگاه ویژه دارد. بنابراین من تصور میکنم که این اولین دغدغه مربی جدید باشد.اما طرفداران فقط موفقیت تیم را می خواهند و او باید روند پیروزی های تیم را به سرعت آغاز کند، ما اکنون پایین تر از بسیاری از باشگاه های بزرگ قرارگرفته ایم، و از نظر مالی هم جایگاه خود را از دست داده ایم.آنها بسیاری از بازیکنان بزرگ را جذب می کنند چون آنها برنده جام هستند و پول می پردازند. بنابراین ما باید به این وضعیت خود سر و سامان دهیم، اما همه چیز در مورد موفق شدن است و اگر خیلی زود تیم خوب بازی کند، طرفداران هم حامی آنها خواهند بود."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۲,۸۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰