loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه  سایت رسمی آرسنال با اشنادربک
اولین مصاحبه  سایت رسمی آرسنال با اشنادربک

اولین مصاحبه سایت رسمی آرسنال با اشنادربک

 
ویکتوریا اشنادربرک در مصاحبه سایت رسمی آرسنال گفت اکنون زمان مناسبی برای پیوستن به باشگاه آرسنال و شروع مرحله ی جدید زندگی ام بود.
 
"برای من این بهترین زمان بود. از اینکه این شانس را به دست آوردم و تجربه ای جدیدی را در زندگی به دست می اورم خوشحال هستم. برای شروع خیلی خوشحال هستم."
 
من 11 سال بایرن مونیخ بودم پس برایم همچون خانواده بودند و و من چیزهای زیادی در مورد فوتبال حرفه ای بانوان از انها یاد گرفتم.  اوقات خوب و سرشار از موفقیتی در انجا داشتم. اکنون احساس کردم که باید به مرحله ی دیگری گام بگذارم و از اینکه به مرحله ی بعدی رسیدم خیلی خوشحال هستم."
 
"آرسنال تاریخ بزرگ و غنی ای در عرصه ی بانوان دارد و من از همان ابتدا که وارد اینجا شدم حس خوبی در موردش پیدا کردم. بازیکنان خیلی خوبی دارند، تیم خوبی دارند و همچنین کارمندانی که در اطرافم دیدم. اینها چیزهایی هستند که مرا متقاعد کردند به آرسنال بیایم."
 
"با جو مونتمورو صحبت کرده بودم و میدانم که او مربی ای است که میتواند در تیم تفاوت ایجاد کند. فکر میکنم که مرحله ی بزرگی برای ساختن آینده ی خوبی برای من است و من هنگام صحبت کردن با او احساس آرامش داشتم و همچنین با ایده های فوتبالی او. فکر میکنم این مسئله هم بسیار مهم است."
 
"من یک بازیکن دفاعی هستم. همچنین در خط هافبک هم بازی کرده ام اما در فصل اخر با بایرن مونیخ در دفاع و دفاع وسط بازی کردم. من فوتبال بازی کردن را دوست دارم و اینکه با تیمی که فوتبال بازی کردن را دوست داشته باشند بازی کنم. چیزهایی وجود دارد که میتوانم در مورد خودم بگویم و سپس در ادامه هواداران باید خودشان ببیند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰