loading
در حال بررسی درخواست شما
قتل در امارات !!
قتل در امارات !!

قتل در امارات !!

در این دیدار تماشایی و پر شور دو رقیب دیرینه یعنی آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند تا اندیشه های آرسن ونگر و هری ردنپ را در زمین پیاده کنند.
در این دیدار برای آرسنال مانوئل آلمونیا درون دروازه آرسنال جای گرفت . ویلیام گالاس و توماس ورمائلن در قلب دفاع و باکاری سانیا و گائل کلیچی دو سمت دفاع بودند. مثل همیشه الکس سانگ پشت خط میانی به عنوان هافبک دفاعی ایفای نقش کرد و دیابی و فابرگاس مهاجمان را تغذیه می کردند . کمی جلوتر نیز آندری آرشاوین و نیکلاس بندتنر و در نوک خط حمله رابین ون پرسی آماده بازی کردند .
بازی را دو تیم کمی آرام آغاز کردند و در پی شناختن همدیگر بودند و کم کم این آرسنال بود که با پاس کاری های منظم خود نبض بازی را در اختیار گرفت و توانست موقعیت های مختلفی روی دروازه تاتنهام پدید آورد . این نیمه که کاملا دست آرسنال بود بیشتر با پاس کاری های تیمی آرسنال و موقعیت ندادن به تاتنهامی ها اداره می شد . در نیمه اول تاتنهامی های سعی داشتند با توپ های ارسالی بلند مستقیما بازی را ار دفاع به حمله ببرند و اسیر خط میانی جنگندی آرسنال نشوند که البته در نیمه اول در این تاکتیک شکست خورده و جز دو یا سه موقعیت نسبتا خوب مجالی برای حمله نداشتند .
در دقایق 35 بازی نیز نیکلاس بندتنر که از دقایق قبل آن از ناحیه کشاله پا احساس ناراحتی می کرد جای خود را به ادواردو داد . این تعویض کمی حملات آرسنال را محاصبه تر کرد.
در دقیقه 42 بازی بود که طی یکی از همین پاس کاری ها و حملات تیمی بازی به سمت راست برده شد و باکاری سانیا با سانتر کوتاه خد رابین ون پرسی را در موقعیت خوب قرار داد . او نیز با یک ضربه بقل پای راست توانست دروازه تاتنهام را فرو بریزد. تاتنهامی ها در تدارک شروع دوباره بازی و بینندگان تلویزیونی صحنه آهسته گل را می دیدند که ناگهان فابرگاس کل زد .
پس از شروع بازی توسط تاتنهام با اشتباه آن ها توپ به فابرگاس رسید و او نیز با حرکتی عالی و در موقعیت تک به تک بار دیگر و در دقیقه 43 توانست دروازه تیم تاتنهام را فرو بریزد .
این گل پایان بخش نیمه اول بود و دو تیم به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی تاتنهامی ها که در پی جبران نتیجه بودند سعی در ارائه بازی تهاجمی داشتند و در این بین صاحب موقعیت هایی شدند و در مجموع بازی بهتری نسبت به نیمه اول خود ارائه دادند اما این فرصتی بود تا آرسنال نیز با حملات و ضد حملات خود دروازه تاتنهام را تهدید کند .
آرسنال پس از چند دقیقه که تاتنهام حملاتی را ترتیب داد مانند نیمه اول توانست بیشتر نبض بازی را ب دست بگیرد و با پاس کاری های خود جلوی حملات تاتنهامی ها را بگیرد .
در دقیقه 60 بازی بود که باز هم روی یک حمله حساب شده آرسنال توانست با رابین ون پرسی گل شوم خود را بزند.
تاتنهام که کم و بیش حملاتی انجام می داد این موقعیت را به آرسنال می داد تا روی ضد حملات خطرناک کار کند . در این بین نیز آرسنال صاحب موقعیت های بسیار بسیار خوبی شد که ادواردو در راس آن ها نتوانست یک تک به تک فوق العاده را گل کند .
در مجموع آرسنال توسنت با کنترا کامل بازی و ارائه یک بازی شناور و خوب تاتنهام را در امارات با نتیجه سه بر صفر بدرقه کند.
در این دیدار به غیر از ادواردو که به جای بنتدنر به بازی آمد ابوئه در دقیقه 78 به جای آرشاوین و رمزی در دقیقه 86 به جای رابین ون پرسی به بازی آمدند.
هم چنین در این دیدار توماس ورمائلن در ده دقیقه پایانی کارت زرد گرفت.
آرسنال با این برد موقتا و قبل از بازی های رقبایش به رده دوم جدول صعود کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۹۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰