loading
در حال بررسی درخواست شما
پتی : ونگر نمیتواند گزینه‌ای برای مادرید باشد
پتی : ونگر نمیتواند گزینه‌ای برای مادرید باشد

پتی : ونگر نمیتواند گزینه‌ای برای مادرید باشد

امانوئل پتی معتقد از آرسن ونگر در اسپانیا به یک بازنده شهرت دارد و نمیتواند مربی رئال شود.

آرسن ونگر که بعد از 22 سال آرسنال را ترک کرده است حالا از مدعیان جانشینی زیدان در رئال مادرید شمرده میشود در کنار این زمزمه‌ها، صحبتی‌هایی از پاریس سن ژرمن هم به میان بود که با پیوستن توماس توخل به این تیم ، داستان پاریس هم منتفی شد.

امانوئل پتی ، ستاره پیشین آرسنال معتقد است آرسن ونگر نمیتواند گزینه‌های برای جانشینی زیدان باشد، زیرا او در اسپانیا به شکست خوردن مشهورد شده است و رئال مادرید محل مناسبی برای چنین فردی نیست. آرسن ونگر مدتی است که شغل ندارد اما از او هم بعید است که برای تک‌تک پیشنهاداتی که براش وجود دارد ، هیاهوی خبری به پا کند.
آرسن ونگر چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود " چند بار به خاطر شرایط آرسنال و علاقه به این تیم، پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده‌ام "
امـــا این حرف‌های ونگر نتوانسته است پتی را قانع کند که آرسن ونگر گزینه مناسبی برای جانشینی زیدان در مادرید است.

پتی به  Paddy Power  گفت: من فکر نمیکنم ونگر بتواند مربی رئال مادرید شود، طبق سخنان خودش او سه بار پیشنهاد رئال را رد کرده است. او هر بار به دلایلی که برای خودش داشته است، پیشنهاد مادرید را رد کرده ملی نمیفهمم که چرا الان نظرش در این مورد تغییر کرده است. به این هم باید اشاره کنم که ونگر در اسپانیا به خاطر بازی های لیگ قهرمانان به "شکست خوردن" شهرت دارد، البته این نظر من نیست و تفکر قالب اسپانیایی‌هاست.

پتی با بررسی تفاوت های مادرید و آرسنال گفت: داستان مربیگری در رئال مادرید و آرسنال فرق دارد، در رئال مدیرباشگاه دائما در همه مسائل نظر میدهد و سهیم است، از سویی این باشگاه بسیار سیاسی است و فشار در آن بسیار بیشتر از آرسنال است. آرسن ونگر در رئال نمیتواند آزادی های آرسنال را داشته باشد.

پتی در پایان با جمع‌بندی صحبت‌هایش گفت: این دلایلی که به آنها اشاره کردم باعث میشود فکر کنم که آرسن ونگر مربی مناسبی برای رئال مادرید نخواهد بود. با توجه به حضور توخل در پاریس، نمیدانم آرسن ونگر کجا میخواهد به کار خود ادامه دهد. پاریس هم شرایط خوبی ندارد و بازیکنان برای باشگاه ( و کادر فنی و..) احترام قائل نیستند. در فصل گذشته این موضوع مشخص بود شاید شخصیتی مانند ونگر میتوانست به این مشکل غلبه کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۶۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰