loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار مربوط به نقل و انتقلات امروز آرسنال
اخبار مربوط به نقل و انتقلات امروز آرسنال

اخبار مربوط به نقل و انتقلات امروز آرسنال


چاغلار
مصطفی دوغرو مدیر برنامه‌های چاغلار سویونچو در مورد انتقال این بازیکن به آرسنال به ترکیش فوتبال گفت: "برخلاف شایعات رسانه ها من مجدداً باید به شما بگویم که باشگاه آرسنال هنوز هیچ گونه مذاکره رسمی ای برای جذب چاغلار نداشته است، اسون میسلینتات علاقه‌مند به جذب چاغلار می‌باشد، اما ما هنوز به صورت مستقیم با باشگاه مذاکره نکرده ایم."

جک ویلشر
طبق گزارش تایمز، جک ویلشر در حال گذراندن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی او به عنوان بازیکن جدید باشگاه وستهام معرفی خواهد شد.

جبرئیل سیدیبه
طبق گزارش اکیپ، آرسنال در حال مذاکره با جبرئیل سیدیبه مدافع باشگاه موناکو است.

لوکاس توریرا
- طبق گزارش اسکای اسپرت، آرسنال گام‌های مهمی را برای نهایی کردن قرارداد 26 میلیون پوندی لوکاس توریرا انجام داده اند، اما هنوز کارهایی باقی مانده است تا توریرا بتواند در تست های پزشکی باشگاه شرکت کند.

- طبق گزارش Vtv اسپرت اروگوئه، لوکاس توریرا برای انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد با آرسنال از مسکو به لندن می آید و سپس در اواسط هفته به اروگوئه باز خواهد گذشت.

- نایب رئیس باشگاه پسکارا (باشگاه سابق لوکاس توریرا) گابریل بنکوفسک گفت: "لوکاس توریرا قطعا به آرسنال خواهد رفت، این انتقال حتما گام رو به جلو دیگری در دوران ورزشی او خواهد بود، در یک مدت کوتاه او می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست بازی خود شود، استعداد او فوق العاده است."

اوسپینا
- طبق گزارش ال دیا آرژانتین، باشگاه‌های آرسنال و بوکاجونیورز برای انتقال داوید اوسپینا به توافق رسیده اند. اوسپینا در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده بود اعلام کرد که او قصد ندارد به آمریکای جنوبی بازگردد، حالا با توجه به صحبت های اوسپینا و این خبر باید دید که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۲,۹۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰