loading
در حال بررسی درخواست شما
پاریسن ژرمن 2 آرسنال 2
پاریسن ژرمن 2 آرسنال 2

پاریسن ژرمن ۲ آرسنال ۲

میزبان تورنومنت تولوزه پاریسن ژرمن بازی را به خوبی شروع کرد وسه دقیقه ی نخست به خوبی توانست دروازه بان آرسنال ، ون ونندال را تحت فشار قرار دهد. 

 

علارغم شروع طوفانی حریف فرانسوی این آرسنال بود که توسط بث مید جوان به اولین گل دیدار رسیدو بث که به خوبی بخش مناسب زمین را برای شروع حمله اش پیدا کرد خیلی خوب هم توانست با شوت دقیق خود دروازه ی پاریسن ژرمن را در دقیقه ی 20 باز کند. 

 

فرانسوی های با تجربه که قصد تسلیم شدن نداشتند خیلی زود موقعیتی را توسط اشلی لورنس ایجاد کردند که به گل تبدیل نشد. 

 

در نیمه ی دوم مونتمورو پائولین پیرود منین را که تازه به جمع توپچی ها اضافه شده است به جای گلر مطرح تیم ساری ون ونندال به میدان فرستاد. اما این دروازه بان از همان ابتدا با چالش حملات تیز یاران پاریسن ژرمن رو به رو شد. دقیقه ی 77 در نهایت لاماری موفق شد دروازه ی آرسنال را باز کند.

 

تنها لحظاتی مانده بود به پایان بازی که آرسنال موفق شد با پنالتی که از حریف گرفته بود این دیدار را ببرد. کیم لیتل گلزن دوم آرسنال از روی نقطه ی پنالتی بود. . اما انگار این پایان بازی نبود!

 

حریف فرانسوی که بعد از دقیقه 90 هم دنبال به ثمر رساندن گل بود از اشتباه بازیکنان ما استفاده کرد و موفق شد توسط پِکل در دقایق تلف شده به گل تساوی دست یابد. 

 

اگرچه گل دوم پاریسن ژرمن به مذاق مونتمورو خوش نیامد اما همین تساوی نیز کافی بود تا آرسنال قهرمان تورنومنت بین المللی تولوزه باشد. ساری ون ونندال و جردن نابز نیز به ترتیت به عنوانهای بهترین دروازه بان و بازیکن این جام دست یافتند. 

 

Arsenal Women lift their trophies

 

اکنون دخترها باید تمرکز خود را به بازی با وستهم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام کانتیننشال تایر دهند. این بازی روز یکشنبه در تاریخ 19 سپتامبر ساعت 14 به وقت انگلستان برگزار خواهد شد. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۳,۰۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰