loading
در حال بررسی درخواست شما
هیچ موقعیتی ندادیم
هیچ موقعیتی ندادیم

هیچ موقعیتی ندادیم

در مورد عملکرد تیم ...
قبل همه چیز کسب سه امتیاز برای ما مهم بود البته باید بگویم این بازی از آن دسته بازی هاست که نیاز به مسائل روحی و روانی دارد.
دو موقعیت در آن زمان به دست آمد و هر دو تبدیل به گل شد و پس از آن تلاش کردیم تا موقعیت سوم و گل بعدی را به ثمر برسانیم. در ارائه کارمان بسیرا عالی بودیم و مسئولیت هایمان را به خوبی انجام دادیم . کمی باهوش تر بازی کردیم و این همان شیوه ای است که دوست داریم نمایش دهیم .

قدرت دفاعی آرسنال...
چیزی که امروز مرا خوشحال کرد این بود که در طول نود دقیقه بازی هیچ موقعیت خاصی به حریف ندادیم . تاتنهام کار های بسیار کوچکی کرد.

بی تابی برای افزایش نتیجه 3 - 0 ...
من بسیار مشتاق بودم . به این دلیل بود که دائما صحبت می کردم و صحبت می کردم زیرا نمی توانستم به دلیل سرما خوردگی به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار کنم و به این دلیل آشفته بودم . می دانم برای آینده تیم مهم است که که هیچ وقت شکست را قبول نکنند و قانع نباشند و این دلیلی بود برای آنکه امروز ناراحت پدم زیرا نتوانستم به خوبی با تیم ارتباط داشته باشم و تیم را رهبری کنم.

در مورد اختلاف امتیاز ایجاد شده بین دو تیم...
نمی خواهم در این مورد چندان فکر کنم . ما هدف خاصی داریم و می خواهم در مکان های بالای جدول باشیم تا در نهایت به هدفمان برسیم . تاتنهام در وضعیت خوبی قرار دارد ولی معیار اصلی سنجش آخر فصل است .
ما می دانیم اگر می خواهیم برنده لیگ برتر باشیم باید تمام بازی های خانگی خود را ببریم و این چیزی بود که امروز برایمان اهمیت داشت.

در مورد مصدومیت نیکلاس بندتنر...
این مهم است زیرا گاهی اوقات شما به تمام بازیکنان تیمتان نیاز دارید . چیزی که هست او امروز را از دست داد و من از این می ترسم مصدومیت وی دراز مدت باشد . وی از ناحیه کشاله ران مصدوم شده است و من می ترسم که وی سه یا چهار هفته بیرون بماند.

در مورد گل دوم تیم توسط فابرگاس...
یقین دارم همان گل اولی که زدیم شک خوبی برای تاتنهام بود.آن ها کمی سورپرایز شدند و ما نیز در ادامه قوی تر شدیم . وقتی کینگ کنار فابرگاس بود فکر نمی کردم مشکلی برای ادامه بازی داشته باشد اما هنگامی که فابرگاس توپ را گرفت و صاحب موقعیت شد فهمیدم که ضاحب گل دوم شده ایم این تمام ماجراست.

چرا مانوئل آلمونیا امروز دروازبان تیم بود...
یقین دارم یک فشار مثبت به روی بازیکنان و دروازبان ها هست. مانونه وظیفه اش را در این مدت به خوبی انجام داد اما این نکته هست که وقتی دروازبانی زیادی جوان باشد بعد از بازی های خوبی که انجام می دهد بعد از پنج یا شش بازی دچار خستگی روحی خواهد شد . این دلیلی بود که تصمیم گرفتم از آلمونیای با تجربه استفاده کنم .

در مورد آوانتاژ داور و در نهایت گل سوم تیم...
داور خوبی داشتیم و تصمیم بسیار خوبی گرفت . داور مسلط کار کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰