loading
در حال بررسی درخواست شما
مشکلات خط دفاع گریبان آرسنال را میگیرد
مشکلات خط دفاع گریبان آرسنال را میگیرد

مشکلات خط دفاع گریبان آرسنال را میگیرد

 
امانوئل پتیت فکر می‌کند که آرسنال در این فصل در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد زیرا تیم ناهماهنگ نشان می‌دهد.  اگرچه آرسنال برای پیروزی در دو بازی اخیر خود از شکست های متوالی جلوگیری کرده است اما در طی همه بازی های این فصل بیشتر از هر باشگاهی دیگر 8 گل زده اند.
 
سوکراتیس که به تازگی از دورتموند به آرسنال پیوسته است و موستافی در خط دفاعی هردو متزلزل و ناهماهنگ نشان می‌دهند.  در خط حمله تیم لاکازت و اوبامیانگ هردو بسیار هماهنگ نشان داده‌اند اما پتیت معتقد است اگر آرسنال به فکر بازی دفاعی باشد نقش آن ها کمتر می شود.
 
پتیت در مصاحبه با RMC:  دفاع آرسنال در بین چهار تیم برتر امسال ضعف بیشتری دارد ما دوباره آن ضعف را در مقابل کاردیف دیدیم و این یک مشکل تکراری است که آرسنال سالهاست با آن مشکل دارد. لاکازت و اوبامیانگ می‌تواند در صورت بازیسازی بهتر در این فصل 40 تا 50 گل بزنند اما حتی با حضور این دو نفر آرسنال نمی‌تواند در صدر جدول باشد چون مشکلات خط دفاعی خود را حل نکرده‌اند.  آرسنال در خط حمله شانس های زیادی برا گلزنی ایجاد می‌کند و لاکازت و اوبامیانگ قدر این توپ ها را می‌دانند و در بازی با کاردیف هواداران نشان دادند که از بازی دو مهاجم آماده‌ی خود راضی هستند.
 
به قلم ماهان

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star
بازدید: ۲,۴۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰