loading
در حال بررسی درخواست شما
آدامز : به امری زمان دهید
آدامز : به امری زمان دهید

آدامز : به امری زمان دهید

تونی آدامز معتقد است که امری به زمان نیاز دارد که تفکراتش در آرسنال جا بیافتد با این حال این مرد اسپانیایی با دو شکست مقابل منچسترسیتی و چلسی شروع سختی در لیگ داشته است.

اگرچه آرسنال در دو بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است آدامز می‌گوید که مربی سابق سویس و پاریسن ژرمن هنوز به زمان نیاز دارد.با این حال کاپیتان سابق آرسنال از وضع فعلی نا امید است و معتقد است که تیم در پست های مختلف ضعف های زیادی دارد که کادرفنی برای برطرف کردن آن به زمان نیاز دارد.

تونی آدامز:امری و دستیارانش به زمان نیاز دارند چون در تیم تغیرات زیادی اتفاق افتاده است.  دفاع آرسنال باید مثل حمله ی تیم انعطاف‌پذیر باشد وقتی بازی را به منچسترسیتی و چلسی واگذار کردیم کمی از خط دفاعی تیم نا امید شدم. بازیکنان زمانی خوب  بازی می‌کنند که فقط توپ را در اختیار دارند اما وقتی توپ را از دست بدهند در زمین سردرگم می‌شوند. اگر من مربی جدید تیم بودم به بازیکنانم می‌گفتم که شرایط هر بازی فرق می‌کند و سختر و سختر می‌شود و شما باید برای هر مسابقه تمام تلاش خود را بکنید و شرایط را به نفع خودمان به پایان برسانیم. اما من فکر میکنم این تیم با سرمربیگری امری در طول فصل می‌تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۲,۰۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰