loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بازی بازی هفته پنجم: نیوکاسل - آرسنال
پیش‌بازی بازی هفته پنجم: نیوکاسل - آرسنال

پیش‌بازی بازی هفته پنجم: نیوکاسل - آرسنال

دو مهره تاثیر گذار نیوکاسل، جنجو شلوی و مت ریچی که بدلیل مصدومیت از ناحیه ران و زانو، از شرایط بازی برای نیوکاسل به دور بودند برای بازی فردا مقابل آرسنال آماده خواهند بود.

🔸 بنیتز در این باره گفت:بسیار خوب است که شلوی و ریچی به تمرینات بازگشته اند. در تمرینات هرکدام از بازیکنان مصدومیتهای ریز و درشتی دارند و ما باید تصمیم بگیریم که چه کسی قادر به بازی کردن است و چه کسی نیست. اما هم ریچی و هم شلوی در ترکیب تیم فردا قرار خواهند داشت.آرسنال اما در حالی پس از سپری کردن وقفه بازیهای ملی، به سنت جیمزز پارک می آید که خوشبختانه هیچ مصدومیت تازه ای برای بازیکنان تیم پیش نیامده است. امری امیدوار است تا بتواند از مزایای خداحافظی اوزیل از تیم ملی، بخوبی بهره ببرد. او به تزگی پس از جنجالهای فراوان بدلیل عملکرد ضعیفش در جام جهانی و مسائل سیاسی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده است.

🔸 امری در این باره گفت: بازیکنانی که عادت دارند تا دروقفه های بازیهای ملی، بازی کنند، در بازیهای مهم از هویت و شخصیت خود دفاع میکنند و هنگامیکه یک بازیکن با بازیهای ملی خداحافظی می کند، من فکر میکنم که باز هم برای او سودمند است زیرا حالا مجال آنرا دارد تا صد در صد تمرکز خود را برای تیم باشگاهی خود بگذارد.دلیلی که مسوت برای من اهمیت دارد این است که او هر روزه بر سر تمرینات ما، تمرکز کاملی دارد و سه روز نیز به استراحت میپردازد. او مانند دیگر بازیکنان، بخوبی در تیم کار می کند و روابط خوبی را با باقی تیم دارد و همچنین باهم هستیم تا تیم را پیشرفت دهیم. من عملکرد او را کاملا زیر نظر دارم و اعتقاد دارم،او تمام تمرکز خود را برای تیم میگذارد.

🔹اخبار دو تیم
دو بازیکن نیوکاسل، جنجو شلوی و مت ریچی که بدلیل مصدومیت از ناحیه ران و زانو، از شرایط بازی برای نیوکاسل به دور بودند برای بازی فردا مقابل آرسنال آماده خواهند بود. با این حال، سالومون روندون و د آندره یلدین بدلیل حضور در تیم های ملیشان و دیر ملحق شدن به تیم، به احتمال فراوان در ترکیب اصلی بازی نخواهند بود.در آرسنال مصدوم جدیدی دیده نمیشود، ایوبی که بدلیل بیماری بازی قبل تیم را از دست داده بود، در دسترس خواهد بود. اما عده ای از بازیکنان آرسنال نیز در هفته گذشته برای تیم های ملیشان به میدان رفته اند و خستگی ناشی از آن را همراه خود دارند. سئاد کولاسیناچ( مصدومیت از ناحیه زانو)، لورن کوشیلنی ( مصدوم از ناحیه آشیل)، کارل جنکینسون ( مصدوم از ناحیه مچ پا) و اینزلی میتلند نایلز ( مصدوم از ناحیه پا) غایبان بازی فردا خواهند بود


🔹پیش‌بینی پل مرسون
تیم آرسنال هنوز کاملا شکل نگرفته است و به هر تیمی اجازه می دهد تا شانس برد بازی مقابلش را داشته باشد.با این حال نمی توان به نیوکاسل اعتماد داشت تا در مقابل تیمهای بزرگ نتیجه بگیرد. آنها قطعا مقابل آرسنال موقعیتهای زیادی نخواهد داشت. آرسنال قطعا دست بالا را خواهد داشت. نیوکاسل عقب می نشیند و دفاع می کند و آرسنال نیز سد دفاعی آنها را خواهد شکست.
پیش بینی پل مرسون: 2-1 به سود آرسنال
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۹۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰