loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : از ولبک به شدت راضی هستم
امری : از ولبک به شدت راضی هستم

امری : از ولبک به شدت راضی هستم



🔹درباره نتیجه و عملکرد
ما خوشحال هستیم . من فکر کنم بازی خوبی را دیدیم.زمان خوبی بود که روی کار های تاکتیکی و فردی مان کار کنیم. نتیجه برای ما بسیار مهم بود و هر اتفاقی که طی 90 دقیقه اتفاق افتاد برای پیشرفت تیم و عملکرد بازیکنان ما خوب بود.

🔹درباره عملکرد برنتفورد خصوصا در نیمه دوم
ما در پیش فصل با آنها بازی کردیم و نتیجه را 2-1 به آنها واگذار کردیم. آنها تیم بزرگی با بازیکنان خوب هستند، آنها خصوصا در فاز تهاجمی و اجرای تاکتیکهای تیمی هستند. با هر ضربه ایستگاهی موقعیت خوبی بدست می آوردند و شانس گلزنی ایجاد میکردند.نیمه اول عملکرد ما خیلی خوب بود و پرسینگ را بخوبی انجام دادیم ولی در نیمه دوم تا حدی عملکرد خوب آنها، بازی ما را تحت تاثیر قرار داد. همه این موضوعات اتفاق افتاد تا پلی برای پیشرفت تیم و عملکرد بازیکنان ما باشد.

🔹درباره ولبک
برای او خیلی خوشحالم. او هر روز کیفیت و تعهد خود را به ما نشان میدهد. دنی با تعهد کاری برای ما کار میکند. من فکر میکنم که او به تیم کمک میکند و ما هم به همین احتیاج داریم.

🔹درباره بازیکنانی که در سال انتهایی قرارداد خود با باشگاه قرار دارند، وضعیت افرادی مانند ولبک و رمزی چه خواهدشد:
این موضوع سه جنبه دارد که باید درباره هرکدام جداگانه صحبت شود. این سه جنبه باشگاه، بازیکن و تیم هستند. تمرکز من روی تیم است. اطلاع دارم که آنها در سال آخر قراردادشان هستند و در حال مذاکره با باشگاه هستند. اما من تنها بر روی عملکردها و بازیها تمرکز میکنم. سطح تعهد آرون رمزی و دنی ولبک بسیار بالاست. شرایطی که آنها دارند چیزی است بین بازیکنان و مسئولان باشگاه.

🔹 آیا میخواهید ولبک بماند؟
من از ولبک خیلی راضی هستم

🔹آیا عملکرد ولبک می تواند شما را متقاعد کند تا از او بعنوان یار اصلی در رقابتهای لیگ استفاده کنید؟
هربازی برای بازیکنان بسیار مهم است تا به ما و هواداران بهترین عملکرد را نشان دهند. بازی با برنتفورد بازی خوبی برای ولبک بود. او دو گل بثمر رساند و به تیم کمک کرد. او می تواند به 11 نفر اصلی تیم کمک کند. او بسیار خوب و باتعهد بازی می کند اما من 11 نفر اصلی را از بین بهترینها انتخاب می کنم و البته دوست دارم تا بازیکنان جانشین هم سطح خود را هرچه بیشتر به سطح بازیکنان اصلی برسانند.

🔹درباره امیل اسمیت روه
او در حال پیشرفت است. او در آکادمی رشد کرده و در پیش فصل هم همراه ما بود. امروز او عملکرد خوبی داشت. او نیاز به اعتماد به نفس بیشتر و احساس مسئولیت بیشتری دارد. کار با توپ او نیاز به پیشرفت دارد. او در نیمه دوم در دو صحنه در محوطه جریمه حریف رسید، اما موقعیتها را از دست داد. باید روی ضربه آخر او کار کنیم زیرا آنها خیلی موقعیت های خوبی برای گلزنی بودند. اما فکر میکنم بازی امروز او خیلی خوب بود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰