loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین اخبار پیرامون آرون رمزی
آخرین اخبار پیرامون آرون رمزی

آخرین اخبار پیرامون آرون رمزی

آرون رمزی از توافق با آرسنال اطمینان داشت، اما هیچ قراردادی مقابلش قرار نگرفته است و این هافبک ولزی خواهان جدایی در تابستان به به صورت بازیکن آزاد است، اما هم تیمی های این بازیکن خواهان ماندن او در باشگاه هستند.

میرور اسپرت ماه گذشته مدعی شد که پیرو بی‌نتیجه ماندن مذاکرات بین طرفین، این فصل آخرین فصل حضور آرون رمزی این هافبک ولزی در جمع توپچی ها است، لیورپول و منچستر یونایتد از گزینه‌های اصلی مقصد بعدی آرون رمزی به شمار می‌روند، بازیکنی که می‌تواند در ژانویه نیز از باشگاه جدا شود.

اما الکس ایوبی جوان امیدوار است که رمزی در تیم بماند و تاکید می‌کند که خروج او به ضرر تیم امری خواهد شد، ایوبی در مورد این موضوع به BT Sport گفت:او بازیکن بزرگی است، وقتی که وارد تیم اصلی آرسنال شدم، از او چیزهای زیادی یاد می‌گرفتم، امروز هم به همان شکل است، آرون اگر از آرسنال جدا شود واقعا حیف خواهد شد، اما امیدوارم که بتواند در اینجا بماند. همه‌ی ما بازیکنان می‌خواهیم که او در باشگاه بماند و امیدواریم که این اتفاق هر چه سریع‌تر رخ بدهد."

آرون رمزی در شب پیروزی آرسنال مقابل قره‌باغ در لیگ اروپا به دلیل باردار بودن همسر خود همراه تیم سفر نکرد، از آن طرف الکس ایوبی که بازی مقابل واتفورد را از روی نیمکت آغاز کرده بود، پنجشنبه شب از ابتدا به میدان رفت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Mail
بازدید: ۲,۶۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰