loading
در حال بررسی درخواست شما
تیری هانری در آستانه پذیرفتن هدایت استون ویلا
تیری هانری در آستانه پذیرفتن هدایت استون ویلا

تیری هانری در آستانه پذیرفتن هدایت استون ویلا

بر اساس برخی از گزارش‌ها تیری هانری اسطوره آرسنال در آستانه هدایت استون ویلا قرار دارد، و جان تری نیز قرار است دستیار اول تیری هانری در این تیم باشگاه شود.
 
تیری هانری در تابستان با کناره‌گیری از مقام کارشناسی شبکه اسکای اسپرت از قصد خود برای سرمربیگری پرده برداشت، او از سال ۲۰۱۶ هم زمان با کارشناسی در شبکه اسکای اسپورت عهده‌دار دستیاری روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک بود. 
 
بر اساس گزارش روزنامه میل، باشگاه استون ویلا به هانری پیشنهاد داده است جایگزین استیو بروس در این تیم شود استیو بروس در ابتدای هفته جاری بعد از رکورد ناامیدکننده یک برد از ده بازی توسط این تیم دسته یکی اخراج شد. 
 
روزنامه میل، همچنین مدعی است جان تری اسطوره چلسی و کاپیتان سابق انگلستان، هانری را در استون ویلا همراهی خواهد کرد، هانری و تری در دوران بازی خود موفق به فتح عناوین قهرمانی زیادی از جمله لیگ برتر و لیگ قهرمانان شده‌اند و استون ویلا امیدواری‌های زیادی دارد این دو بتوانند بار دیگر این تیم را به سطح یک فوتبال انگلستان بازگردانند.
 
جان تری بعد از نوزده سال بازی در چلسی فصل قبل به استون ویلا پیوست تا این تیم را در راه صعود به لیگ برتر همراهی کند اما در فینال پلی‌آف مغلوب فولام شدند و از صعود به لیگ برتر بازماندند، تری ۳۷ ساله قراردادش در تابستان امسال به پایان رسید اما او امشب به صورت رسمی از دنیای بازیگری خود خداحافظی کرده است، این می تواند بازگشتی هیجان‌انگیز برای همراهی تیری هانری در این تیم باشد، جان تری پیش‌ از این قرار بود، به بازی کردن ادامه دهد و حتی صحبت‌هایی با اسپارتاک مسکو پیرامون انتقال به این تیم داشت، اما سر انجام او تصمیم خود را گرفت و به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش های خود را به گردن آویخت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Talk Sport
بازدید: ۲,۵۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰