loading
در حال بررسی درخواست شما
آلردایس: کوشیلنی خیلی نازک نارنجی است!
آلردایس: کوشیلنی خیلی نازک نارنجی است!

آلردایس: کوشیلنی خیلی نازک نارنجی است!

پس از آنکه لورن کوشیلنی لب به انتقاد از دیدیه دشام گشود، سم آلردایس وی را نازک نارنجی خطاب کرد، کوشیلنی در ماه مه گذشته از ناحیه آشیل دچار مصدومیت شدید شد و نتوانست به همراه فرانسه در جام جهانی حضور پیدا کند.

این مدافع سی و سه ساله آرسنال از اینکه نتوانسته به همراه تیم ملی فرانسه به روسیه سفر کند ابراز ناخرسندی کرد، او در رابطه با این موضوع گفت:وقتی در شرایط خوبی به سر می‌برید، دوستان زیادی دارد، اما کافی است مصدوم شوید و مدتی بگذرد تا ناگهان کاملاً از یادها بروید، دشام فقط یک مرتبه برای تولدم در ماه سپتامبر با من تماس گرفت، خیلی‌ها مرا ناامید کردند، فقط سرمربی نبود."

اما سم آلاردایس معتقد است اگر کوشیلنی فکر می‌کند دشام در زمان مصدومیت او باید دائماً با او در تماس می‌بوده است، کاملاً در اشتباه است، وی در مصاحبه با تاک اسپرت در واکنش به صحبت‌های کوشیلنی گفت:خودت را جمع و جور کن مرد! دیدیه دشام درگیر خیلی کارها است و نمی‌تواند دائماً با یک بازیکن تماس بگیرد و جویای احوال او شود، جداً من نمی‌فهمم این صحبت‌ها از یک بازیکن کار کشته مثل کوشیلنی یعنی چی! مسئله فقط یک تماس نیست، اگر این طور باشد سرمربی باید با هر بازیکنی که جایی در ترکیب ندارد، تماس بگیرد! با هر کس که مصدوم می‌شود تماس بگیرد و کل وقت خود را پشت تلفن بگذراند!"
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۹۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰