loading
در حال بررسی درخواست شما
هیچ موقعیتی ندادیم (2)
هیچ موقعیتی ندادیم (2)

هیچ موقعیتی ندادیم (۲)

متاسفانه مصاحبه آرسن ونگر در این بازی به صورت دو مرحله ای از سایت باشگاه آرسنال منتشر شد

در مورد پرتاپ کت خود در نتیجه 3 بر 0  ...
من کت خود را در پرت کردم زیرا ناامید شدم . به خاطر صدایم و وجود صداهای بسیار زیاد در بازی تاتنهام نمی توانستم به خوبی با بازیکنانم ارتباط برقرا کنم و این نا امید کننده بود . این همان چیزی بود که کمی نا امید شدم زیرا برای تیم مهم بود بدانند که نباید بازی را شل بگیرند.

قدرت تهاجمی تاتنهام ...
آن ها این فصل بسیار عالی حمله می کردند . حتی در بازی برابر چلسی که توانستند به خوبی و پر شمار حمله کنند . اما امروز ... این همان دلیلی است که می گویم امروز از لحاظ دفاعی عالی بودیم

در مورد اینکه آیا این تیم می تواند قهرمان لیگ شود ...
من معتقدم جواب این سوال بلی است . این حرف را اول فصل زدم و نظر خودم را تغییر نمی دهم . ان همان چیزی است که م یخواهیم نشان دهیم و برای آن می جنگیم . اعتقاد قلبی دارم که می توانیم . ما می خواهیم این قوام و ثبات خود را نشان دهیم . این آسان نیست و باید در این مورد هوش کافی داشته باشیم . در حال حاضر رقیبان جدی و زیادی داریم اما واقعا چرا نباید به مبارزه فکر کنیم و برای قهرمانی نجنگیم ؟ ما هم زمان داریم و هم کیفیت لازم پس در شرایط خوبی قرار داریم . مشکلی که هست این است که ما نباید در هر بازی یک مهاجم را از دست بدهیم کمی در مصدومیت ها بد شانس هستیم ولی با این حال اعتقاد دارم کیفیت و شرایط مطلوبی داریم و در هر مسابقه خواهیم جنگید.

در مورد ادعای تاتنهامی مبنی بر قدرت برابر ترکیب های دو تیم ...
در کنفرانس روز جمعه هم گفتم این فوتبالی نیست که بتوان در آن نظر های را تحمیل کرد بلکه در این فوتبال باید کیفیت را نشان داد و برای آن جنگید . هر کسی می تواند یک نظر شخصی داشته باشد ولی چیزی که مهم است این است که آن تیم در زمین مسابقه چه برای گفتن دارد . شما می توانید ببینید رابی کین اظهار دارد ترکیب تیمش بهتر است ولی شما نمی توانید وی را از نظرش برگردانید زیرا این جزیی از تعصب تیمی است.

در مورد رابین ون پرسی...
نظر من راجع به وی مشخص است . او بازیکنی ترکیبی است . ترکیبی از هنر های بازیکنان مختلف . یک دنیس برگکمپ کامل و کمی شبیه هانری در بازی هوایی مسلط است اما به خوبی در بازی که ما دوست داریم به نمایش بگذاریم شرکت دارد . کنترل هیا اول وی فوق العاده است و می تواند با هر پاسش برای حریف خطرناک باشد . این خصوصیت وی است که باهوش بازی می کند.

در مورد هفته بزرگی که آرسنال داشت...
فکر می کنم هفته بسیار بزرگی داشتیم . ما لیورپول را بردیم سپس توانستیم در جامی دیگر تاتنهام را ببریم هر دو بازی با سبکی بازی کردیم که می پسندیم و من به آن افتخار می کنم.

در مورد اینکه چهر بزرگ جزیره به شش بزرگ جزیره تبدیل می شوند ...
در حال حاضر به تیم خود فکر می کنیم . ما کیفیت لازم را داریم . از صدر جدول فاصله چندانی نداریم و امتیازاتی که از دست دادیم بسیا راتفاقی بود . می توانستیم در بازی با منچستر یونایتد امتیازی از دست ندهیم . یقین دارم می توانیم با حفظ این انسجام به هدفمان برسیم . در مورد اینکه تاتنهام از این مکانی که الان دارد بالاتر بیاید نمی توانم چیزی بگویم زمان مشخص می کند .

در مورد کلاس بازی فابرگاس ...
برای اولین بار وی را در سن 16 سالگی دیدیم . نکات مثبتی داشت که باعث شد در آرسنال توپ بزند . به طور کامل می تواند وی را یک هافبک کامل بخوانید . در تمام نقاط موثر بازی می کند و این فوق العاده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۶۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰