loading
در حال بررسی درخواست شما
هلب از دوران بازی در بارسلونا میگوید
هلب از دوران بازی در بارسلونا میگوید

هلب از دوران بازی در بارسلونا میگوید

الکساندر هلب قبل از انتقال به بارسلونا سه فصل از دوران فوتبال خود را در آرسنال سپری کرد، وی دوران کم فراز و نشیبی در شمال لندن داشت و تنها یک گام تا فتح لیگ قهرمانان و جام اتحادیه فاصله داشت اما هر دو بار در فینال مغلوب شد و دستش از جام کوتاه ماند.
 
نمایش‌های خوب هلب باعث شد تا در سال ۲۰۰۸ با قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون پوند به بارسلونا بپیوندد، ولی شروع ناامید کننده‌ای داشت و تنها در هشت دیدار آن فصل لالیگا با پیراهن بارسلونا به میدان رفت.
 
تیری آنری نیز که تابستان قبل به بارسلونا پیوسته بود شاهد تقلای هلب در بارسلونا بود، هلب در مصاحبه با تلگراف در مورد آن دوران چنین گفت:تیری پیش من آمد و گفت: 'تو خیلی وقت است که در هتل زندگی می‌کنی، بیا و مدتی پیش من بمان.' اگر روز تعطیلی داشتیم دوستانمان می‌آمدند و سری به ما می‌زدند و این باعث می‌شد راحت‌تر با محیط جدید خو بگیرم، من چند ماهی در کنار تیری زندگی کردم، تیری در آن زمان هم به شدت به دنبال اخبار و نتایج آرسنال بود، ما باهم بازی‌های آرسنال را می‌دیدیم و از همه چیز و همه جا صحبت می‌کردیم، تیری آنری خیلی مرد بزرگی است و به من خیلی کمک کرد.
 
شرایط در ادامه چندان برای هلب بهتر نشد و ادامه‌ی آن فصل را به تیم دیگری قرض داده شد و در نهایت در سال ۲۰۱۱ بارسلونا را به مقصد کریلیا ساوتوف سامارا ترک کرد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۲,۷۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰