loading
در حال بررسی درخواست شما
من می خواهم دی بروینه آرسنال باشم
من می خواهم دی بروینه آرسنال باشم

من می خواهم دی بروینه آرسنال باشم

امیل اسمیت پس از قهرمانی تیم زیر 17 سال انگلیس در جام جهانی 2017، مانند بقیه هم تیمیانش مورد توجه قرار نگرفت اما با آغاز بازی خود برای تیم اصلی آرسنال نشان داد که یک ستاره در آرسنال در حال ظهور است. با عملکرد خوب او در بازیهای پیش فصل، اونای امری مجاب شد تا با این نوجوان اهل کرویدون قرارداد طولانی مدت جدیدی امضا کند. و در مصاحبه اختصاصی با گل گفت: وقتی که کودک بودم بازی لیونل مسی و اینیستا را دنبال میکردم. بازی آنها در بارسلونا برای من بسیار الهام بخش بود و حرکات ترکیبی و شیوه بازی و گلزنی این دو بسیار استثنایی بود. گلی که مسی با دریبل دو مدافع اتلتیکو و ضربه استادانه پای راست دروازه آنها را باز کرد، واقعا شگفت انگیز بود.کسی که در فوتبال انگلیس مرا تحت تاثیر قرار داده است، کوین دبروینه است و این موضوع به سبک بازی منحصر به فرد او، مربوط می شود.من هر روز از تمام کادر مربیگری و مربیان تیم در حال یادگیری هستم. جلسات تمرین بسیار سنگین برگزار میشود که برای من بسیار مفید است، زیرا میتوانم هر روز چیزهای جدیدی را بیاموزم. من نیاز دارم تا هر روز متمرکز باشم و صحبتهای مربی را اجرا کنم و چیزهای جدیدی بیاموزم.من در حال حاضر نزد مردم و هوادار جایگاه خوبی را کسب کرده اما باید متمرکز باشم و به مشاوره های درست خانواده و دوستان و آشنایان، گوش فرا دهم.

چهارشنبه شب و در کارابائو کاپ، چهارمین حضور اسمیت در ترکیب آرسنال بود. او روند حرکتی خود را بی وقفه ادامه داده است و روز به روز پیشرفت می کند. او در این باره گفت: احساس خیلی خوبی از گلزنی خود برای تیم در باکو داشتم. من خیلی خوشحال بودم و یکی که یکی از آرزو های کودکی ام محقق شده است. این لحظه غرورانگیزی برای من و خانواده من بود. من فکر میکنم که بسیار خوب است که خانواده من و دوستان و آشنایانم همیشه کنار من هستند و میتوانم هر روز با آنها صحبت کنم. حتی کوچکترین کاری که آنها برای من انجام دهند، ارزش فراوانی دارد اما مهمترین مسئله این است که متمرکز بمانم و مسیر خود را با قدرت ادامه دهم.

فردی لیونبرگ، ستاره سابق و مربی فعلی تیم زیر 23 سال باشگاه درباره و گفت: من از اینکه او را در آکادمی آرسنال داریم بسیار خرسندم. هیچ چیزی او را بهم نمیریزد. او همیشه آرام است و به سختی تمرین می کند. او پله پله در راه پیشرفت است. ما در بازی با بلک پول از 4 بازیکن آکادمی استفاده کردیم که در قیاس با تیم های رقیب خود آمار خوبی است و ما تلاش می کنیم تا کیفیت بیشتری را در آکادمی داشته باشیم.

قدم بعدی امیل اسمیت حضور نسبتا مداوم در بازی های لیگ آرسنال است. امری نشان داده است که به استفاده از جوانان در تیم اصلی معتقد است و استفاده از گوندوزی موید این موضوع است. امیل اسمیت درباره اهدافش گفت: من دوست دارم تا هرچه بیشتر بازی کنم. با چنین فرصتهایی من فکر میکنم که برای من فرصت خوبی مهیا شده تا تجربه کسب کنم و عملکرد خوبی داشته باشم تا رفته رفته برای حضور در بازیهای مهمتر، آماده شوم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۷۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰