loading
در حال بررسی درخواست شما
ناحیه بدمصدومیت ولبک، ممکن است کارش را تمام کند
ناحیه بدمصدومیت ولبک، ممکن است کارش را تمام کند

ناحیه بدمصدومیت ولبک، ممکن است کارش را تمام کند

ولبک پس از مصدومیت شدید در بازی پیش همراه با ملاحظات خاص پزشکی و کپسول اکسیژن از زمین خارج شد. او با برانکارد در حالی از زمین خارج شد که پای او محکم بسته شده بود تا قبل از رسیدن به بیمارستان آسیب بیشتری به پای او وارد نشود.

ویلسون در حساب توئیتر خود نوشت:مصدومیت ولبک،شکستگی از ناحیه مچ پا میباشد و می تواند دوران فوتبالی او را به پایان برساند. ساختار موجود در مچ پا شامل رباطهای میانی و داخلی و خارجی، استخوانها وسطوح مختلف میباشد. ابتدا باید بدقت از مچ پای او عکسبرداری شود. ابتدا باید با اشعه ایکس از پای او عکسبرداری شود تا بتوانیم به میزان آسیب به استخوانها، خصوصا استخوان های ریزتر مچ پا، دست یابیم.

 سپس باید در 24 تا 48 ساعت بعد باید یک ام آر آی از پای او تهیه شود تا میزان آسیب به بافتها و نسوج و ماهیچه ها و رباط های پای او برآورد شود. بدلیل اینکه در یک درگیری هوایی در هنگام فرود، دچار این مشکل شده است، صدمه ای که به او وارد شده قابل مقایسه با آسیب در تصادفات جاده‌ای است.

هم تیمیان ولبک از دیدن این صحنه مصدومیت او، بشدت متاثر شده بودند و امری نیز به سرعت پس از اتمام بازی جویای وضعیت او شد. امری در این باره گفت:وقتی که برای یک بازیکن چنین مصدومیتی بوجود می آید، بازیکنان دیگر با او همزادپنداری می کنند و برای او بسیار متاثر میشوند. اما آنها سعی میکنند تا این واقعه را فراموش کنند و بر روی بازی تمرکز کنند. وقتی که بازی تمام شد بلافاصله جویای حال او شدم.

ولبک با این مصدومیت قطعا بازی تیم ملی انگلیس مقابل ایالات متحده و کرواسی را از دست خواهد داد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Express
بازدید: ۲,۵۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰