loading
در حال بررسی درخواست شما
ینی آرنتس به آرسنال پیوست
ینی آرنتس به آرسنال پیوست

ینی آرنتس به آرسنال پیوست

کاپیتان سابق لینکوپینگز که تجربه ی زیاد و عناوین قهرمانی زیادی در لیگ دانمارک دارد به جمع توپچی های  لندنی اضافه شد. او همچنین دو بار سابقه ی قهرمانی در لیگ سوئ را نیز دارد.

 

ینی بازیکن ملی پوش دانمارکی تجربه ی حضور در تیم های  زیر 17 ساله ها ، 19 ، 23 و بزرگسالان کشورش را دارد. 

 

 جو مونتمورو سرمربی آرسنال در مورد یانی گفت: " یانی بازیکن با تجربه ، حرفه ای و مهره ی  جدید مهمی برای ترکیب تیم ماست. درک و اطلاعات او از بازی ، دانش تکنیکی و تجربه ی بازی او برای پیشرفت ترکیب تیم ما اهمیت دارد. از اینکه او را داریم خوشحالیم و من منتظر شروع کار با او هستم.گپ

 

ینی در مورد پیوستنش به آرسنال گفت :  من و جو با هم مکالماتی داشتیم و من فهمیدم که با این کار میتوانم ارتباط بگیرم. من بازی های آرسنال را دنبال کرده ام و میتوانم پروسه ی واضح و شفاف برنامه ریزی شدیشان را ببینم. از اینکه این فرصت را پیدا کرده ام که اینجا باشم خیلی خوشنودم و بسیار منتظر شروع کارم هستم."

 

"این یک فرهنگ دیگر، لیگ دیگر و سبک بازی دیگریست که طبیعتا نیاز به یک پروسه ی سازگاری دارد. اما صادقانه بگویم که من فقط منتظر شروع بازی کردن با دختران و اضافه شدن به برنامه ای که آرسنال شروع کرده هستم."

 

"کسب جام ها چیزیست که من برای آن همیشه حضور خواهم داشت. من این کار را در باشگاههای قبلی خود انجام داده ام. و از خیلی سالهای قبل تا کنون هم تجربه ی حضور در لیگ قهرمانان را داشته ام. از حالا با تمام وجود با آرسنال خواهم بود تا با آرسنال پیروز شویم و بر این اساس بتوانیم در لیگ قهرمانان سال آینده رقابت کنیم.

 

."یانی در ادامه افزود:" تمایلات ، انرژی و تفکر مثبت جو را دوست دارم . سبک بازی او بهمن می آید. واقعا مشتاق شروع کارم با جو هستم و اینکه بتوانم خودم و باشگاهی که زیر نظر اوست  و خواهد بود را را پیشرفت دهم 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰