loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر و فریمپونگ انتخاب های بیشتری به ما می دهند.
ویلشر و فریمپونگ انتخاب های بیشتری به ما می دهند.

ویلشر و فریمپونگ انتخاب های بیشتری به ما می دهند.



در مورد تمرین های پیش فصل


معتقدم این بازی هم 70 دقیقه ی مشابه با بازی گذشته داشت. ما بسیار خوب بازی کردیم. در 20 دقیقه ی پایانی کمی از لحاظ بدنی کم آوردیم و می شد دید که همه ی بازیکنان توان 90 دقیقه بازی کردن را نداشتند. ولی از این دو روز بسیار راضی هستم زیرا رقبای خوبی داشتیم - تیم هایی که تسلیم نشدند. چیزی را که می خواستم ببینم ، دیدم. دو بازیکن جدید ما می توانند به خوبی در ترکیب جا بی افتند و از این بابت که بازیکنان جوانی که در این دو بازی به میدان رفته اند ، خوب بازی کرده اند بسیار خوشحالم. شما از این بابت که آنها ملیت انگلیسی دارند بسیار راضی خواهید بود بنابراین همه ی ما بسیار خوشحالیم!


در مورد عملکرد جک ویلشر در طول این آخر هفته


او بسیار خوب بازی کرده و همچنین معتقدم فریمپونگ هم به همان اندازه خوب بوده است. او توانایی دریبل زدن کمتری دارد ولی در عوض یک بازیکن جنگنده و پیروز است. شما بازیکنی در اختیار دارید که می تواند بین انگلیس و غنا انتخاب کند ، بنابراین اگر به جای شما می بودم ، بدون معطلی او را برای بازی در انگلستان دعوت می کردم. فکر می کنم او آینده ی درخشانی خواهد داشت. هر دوی آنها ( فریمپونگ و ویلشر) آینده ی درخشانی خواهند داشت. سخت است که پیش بینی کنید در چه سطحی ولی هردوی آنها جنگنده و با روحیه ی پیروزمندانه هستند و آماده اند تا برای تیم بجنگند . آنها قاعدتا آینده ی روشنی دارند ولی بهتر است محتاط باشیم و قبل از اینکه ستاره باشند ، آنها را ستاره نکنیم!


در مورد اینکه آیا این فصل ، برای ویلشر فصل بزرگی خواهد بود


مشکل این سن این است که باید صبور باشید! ولی شما صبر ندارید!! بازیکنان خوب دیگری هم در باشگاه دارید. اگر به بازیکنانی که ما در میانه ی میدان داریم نگاه کنید ، می بینید که هیچکس نمی تواند به کسی ضمانت بازی کردن بدهد.


در مورد شانس ویلشر در تیم ملی انگلستان


در سال 2012 ، او 20 ساله خواهد بود ، پس چرا که نه؟!نمی توانید به کلی شانس او را ندیده بگیرید ولی بستگی به عملکرد او دارد.


در مورد اینکه آیا او نگران دعوت شدن زود هنگام ویلشر به تیم ملی است؟


خیر. در نهایت وقتی بازیکن خوبی هستید ، باید با این مسائل کنار بیایید. تئو والکات در سن 17 سالگی در جام جهانی بود. او حتی یک بازی هم در لیگ برتر انجام نداده بود ولی رفتن او به جام جهانی او را نکشت!! وقتی در بالاترین سطح بازی می کنید ، باید با اینگونه مسائل کنار بیایید.


در مورد اینکه آیا او در والکات به خاطر دعوت نشدن به تیم ملی انگیزه ی مضاعفی دیده است؟


او بسیار مصمم و با انگیزه است. فصل جدید تا دو هفته ی دیگر شروع می شود. در حال حاضر نمی توانم بگویم چه کسی فصل خوبی خواهد داشت یا نه! فقط می گویم که ما دو بازیکن را در بازی های پیش فصل به تیم اضافه کردیم و آنها می توانند با عملکرد خودشان ، جای خود را در تیم تثبیت کنند. من بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم. امروز جی امانوئل توماس سرحال و آماده نبود زیرا دیروز سرما خورده بود ، ولی او هم کیفیت های خاص خودش را دارد. تئو از لحاظ بدنی کاملا آماده است. او به سختی تمرین کرده و آماده ی شروع فصل است.


در مورد عملکرد مانوئل آلمونیا


او خوب عمل کرد. ما دو هفته ی دیگر فرصت داریم تا تصمیم بگیریم که چه کاری خواهیم کرد. در مجموع بازیکنی را بازی خواهیم داد که تشخیص دهم لیاقت بازی کردن را دارد. در بازی های پیش فصل رقابت وجود دارد و باید با آن کنار بیایید.


در مورد اینکه در این دو بازی ، کدام دروازه بان بیشتر او را تحت تاثیر قرارداده است


هر دو


در مورد دو حریف آرسنال در این آخر هفته


معتقدم هر کدام از آنها مشکلات متفاوتی را برایمان به وجود آوردند. سلتیک بازی را با سرعت بریتانیایی بازی کرد و این یعنی بالاترین سرعت. میلان سرعت را کم کرد و سعی کرد تا بازی را بیشتر کنترل کند و سرعت ما را کم کند. این دو کاملا متفاوت هستند. ولی سلتیک هم مانند میلان تا پایان بازی حمله کرد. در حال حاضر سلتیک به شدت به یک نتیجه ی خوب نیاز دارد. معتقدم آنها تیم خوبی هستند که در حال حاضر به یک نتیجه ی خوب نیاز دارند. آنها امروز نبردند، در وسط هفته هم پیروز نشدند. آنها می دانند که چهارشنبه شب یک بازی بزرگ در پیش رو دارند و برای اعتماد به نفسشان به گل نیاز داشتند و ما به آنها این فرصت را دادیم.


در مورد اینکه آیا بازیکنانی که در میانه ی زمین بازی کرده اند ، تفکرات او را تغییر داده اند


تا حدی بله. زیرا در شروع فصل معتقدم نبودم که ویلشر و فریمپونگ بتوانند از لحاظ دفاعی ،هافبک مرکزی باشند. رقابت بیشتر از آنی بود که انتظار داشتیم. ما حتی در فکر این بودیم که هافبک جدیدی خریداری کنیم ولی با این شرایط دیگر اینکار را نخواهیم کرد.


در مورد اینکه آیا هنوز به دنبال مدافع مرکزی دیگری هست یا خیر


مسلما به یک مدافع دیگر نیازمندیم. همچنان از لحاظ تعداد مدافعان کمبود داریم . حداقل یه یک مدافع دیگر نیاز داریم.


در مورد اینکه دوست دارد تیمش تا چه زمانی به هماهنگی برسد


ما ترکیبی در اختیار داریم که به با هم بازی کردن عادت دارد و این را می توانید در زمین ببینید که همگی در یک طول موج قرار دارند و مشابه بازی می کنند.دیدگاه خود نسبت به سبکی که می خواهیم بازی کنیم را بین بازیکنان پخش کرده ایم بنابراین من معتقدم مشکل ما بیشتر به ایمان ، اعتماد به نفس و آمادگی بدنی مربوط می شود تا پیدا کردن سبکی جدید.از نظر من ما 90 درصد به آن رسیده ایم.


در مورد نقل و انتقالات


به اندازه کافی بازیکن از باشگاه خارج شده اند - تعدادی از بازیکنان را از دست دادیم. در مورد بازیکنان جدید هم ، همچنان یک یا دو بازیکن دیگر می خواهیم.


در مورد اینکه آیا می خواهد پیش از بازی با لیورپول بازیکن جدید را خریداری کند


نمی تواند به شما چنین قولی بدهم زیرا به خرید هیچ بازیکنی نزدیک نیستیم.


در مورد پر مرتساکر


دوست ندارم تا اسم ها را بگویم زیرا بلافاصله قیمت ها 50 درصد زیاد می شود!!


در مورد خرج های منچستر سیتی


معتقدم با مقدار پولی که آنها خرج کرده اند ، مدعی قهرمانی خواهند بود. اگر به بازیکنانی که خریده اند نگاه کنید ، می بینید که کیفیت های بالایی دارند. بنابراین انتظار دارید که برای قهرمانی مبارزه کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰