loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه با بازیکن جدید توپچی ها " ینی آرنتس"
مصاحبه با بازیکن جدید توپچی ها " ینی آرنتس"

مصاحبه با بازیکن جدید توپچی ها " ینی آرنتس"

ینی آرنتس که در سوئد و دانمارک  با تیم های خود به عناوین قهرمانی زیادی دست یافته امیدوار است در انگلستان نیز جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این مدافع دانمارکی که در کشور خودش کاپیتان دوم تیمش بوده در انگلستان هم در آرزوی رسیدن به رویاهای خود است.

"من یک مدافع مرکزی هستم که ذهنیت تدافعی تا پای جان دارم. دوست دارم با توانایی پاسکاری خود همکاری کنم و با ساختن موقعیت به تیمم کمک کنم."

 

"انرژی و ارتباط زیادی برای کمک به پیدا کردن یک ساختار خوب برای تیم صرف میکنم بنابراین با تجربه ای که دارم احساس میکنم که میتوانم به تیم کمک کنم تا کنترل بازی را  تاجایی که امکان دارد در اختیار بگیرند."

 

"به طور کامل مسئولیت کارهایی که انجام داده ام را بر عهده میگیریم. یک شخصیت مستقل هستم و فقط دوست دارم که فوتبالیست باشم. وفادار هستم و نگرش هر روز من این است که حرفه ای باشم. فقط میخواهم برای تیمم بهترین عملکردم را نشان دهم و در حل  هرنوع مشکل و چالشی کمک کنم و سپس از زمین خارج شوم."

 

"من همیشه دنبال کننده ی باشگاه آرسنال بوده ام و چند بازی آنها را نیز دیده ام. میتوانم ببینم که آنها چیزی هیجان انگیز را دنبال میکنند و همچنین جو خاص و سبکی ویژه دارند و حالا هم میتوانید ببینید که نتیجه ی آن را گرفته اند. فکر میکنم پروژه و باشگاه هیجان انگیزیست. بعضی از بازیکنان اینجا را میشناسم و مقابل برخی از آنها بازی کرده ام و فکر میکنم که کیفیت و پتانسی زیادی در تیم وجود دارد. "

 

"در لینکوپینگز مدتی با جسیکا ساموئلسون بازی کرده ام. واقعا بازی کردن با او هم تیمی بودن با او را دوست دارم. واقعا مشتاق بازی کردن با او هستم."  

 

Jess Samuelsson

                                                              جسیکا ساموئلسون هم تیمی سابق و حال حاضر یِنی        

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰