loading
در حال بررسی درخواست شما
اوبامیانگ هم به لیست مصدومان آرسنال اضافه شده است؟
اوبامیانگ هم به لیست مصدومان آرسنال اضافه شده است؟

اوبامیانگ هم به لیست مصدومان آرسنال اضافه شده است؟

انتظار میرفت تا اوبامیانگ در این آخر هفته در بازی های مقدماتی جام ملت های آفریقا، به عنوان کاپیتان تیم گابن، حضور داشته باشد ولی او از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شده است. فدراسیون فوتبال گابن رسما اعلام کرد که او از ترکیب کنار گذاشته شده است ولی هنوز دلیل خاصی برای این امر، گفته نشده است ولی شایعاتی وجود دارد که اوبامیانگ دعوت فدراسون را رد کرده است.

با این حال اوبامیانگ فدراسیون فوتبال گابن را مورد انتقاد قرار داده که در مقابل شایعات امتناع حضور او در تیم ملی سکوت کرده است و گفته است که دکتر معالج او از طریق یک ایمیل مصدومیتش را به اطلاع فدراسیون رسانده بوده است.

او در پاسخ به یک خبرنگار بنام فردی کولا در توئیتر گفت:عجیب است که فدراسیون بلافاصله خبر امتناع من از حضور در تیم ملی را بدون ذکر دلیل منتشر کرد، در صورتیکه که دکتر من مصدومیت من را پیش از این از طریق ایمیل، به اطلاع فدراسون رسانده بود ولی بعد از 24 ساعت از اعلام عدم حضور من، نامه را منتشر نکرده اند. اینکار باعث شد تا به شایعات اینکه من بدلایل دیگری از رفتن به تیم ملی امتناع کرده ام، دامن زده شود.

اوبامیانگ از ماه گذشته با فدراسیون گابن به اختلاف نظرهایی برخورده بود. گزارش ها حاکی از آن است که او برای دیدار با سودان جنوبی، از فدراسیون خواسته بود تا پرواز چارتر برای تیم ملی بگیرد که فدراسیون از این امر امتناع کرده است. او در بازی با سودان جنوبی هم غایب بود ولی دوباره برای بازی با مالی توسط دنیل کازن مربی گابن به تیم فراخوانده شد.

اگر اوبامیانگ واقعا مصدوم شده باشد، امری واقعا به مشکل شدیدی در خط حمله آرسنال برمی خورد. با مصدومیت شدید ولبک و مصدومیت لاکازت، عملا گزینه های قابل استفاده در خط حمله آرسنال، بیش از پیش محدود می شود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Metro
بازدید: ۲,۴۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰