loading
در حال بررسی درخواست شما
مدافع چپ رئال بتیس به جای مونرئال ؟!
مدافع چپ رئال بتیس به جای مونرئال ؟!

مدافع چپ رئال بتیس به جای مونرئال ؟!

باشگاه آرسنال در راه به خدمت گرفتن جونیور فیرپو مدافع جوان رئال بتیس با مانع بزرگی مواجه شده است، این بازیکن ۲۲ سال با عملکرد خوب خود توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب نموده است، وی در پیروزی ۲-۴ رئال بتیس مقابل بارسلونا در نیوکمپ گل اول تیم باسکی را به ثمر رساند و با نمایش درخشان خود موجبات پیروزی تیمش را فراهم کرد.

گفته می‌شود منچسترسیتی نیز به جذب فیرپو علاقه‌مند است و آس هم گزارش داده است، آرسنال شرایط این مدافع جوان را به دقت زیر نظر دارد، آرسنال برای شکست سیتی در راه خرید این بازیکن اما با یک چالش بزرگ رو به رو است، مدیر برنامه‌های فیرپو برادر پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچستر سیتی است!

پره گواردیولا مدیر برنامه بازیکنان بزرگی نظیر لوئیز سوارز و تیاگو آلکانتارا نیز است، وی نقش بزرگی در سرمایه گذاری مالکان منچستر سیتی در باشگاه خیرونا داشت و می‌توان گفت این باشگاه به نوعی نقش تغذیه کننده باشگاه مادر یعنی منچستر سیتی را بر عهده دارد، بازیکنانی چون پاتریک رابرتز و الکس گارسیا به صورت قرضی از این تیم راهی خیرونا شده‌اند.

آرسنال مطمئناً در ژانویه و یا در پایان فصل زیاد برای خرید یک مدافع چپ اقدام خواهد کرد، قرارداد ناچو مونرئال در پایان فصل در وضعیت مبهمی قرار دارد و با توجه به سن او شاید باشگاه اجازه جدایی وی را صادر کند، سئاد کولاسیناچ نیز به دلیل آنکه پست او (وینگ-بک) برای سیستم فعلی آرسنال مناسب نیست، و به نظر می‌رسد یکی دیگر از گزینه‌های جدایی از آرسنال است.

خرید فیرپو البته چندان ارزان نخواهد بود و گفته می‌شود در قراردادی که تابستان گذشته به امضاء رساند، بند خرید ۴۳/۵ میلیون پوندی لحاظ شده است، فیرپو متولد جمهوری دومینیکن است اما در رده ملی برای جوانان اسپانیا به میدان رفته است.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۲,۴۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰