loading
در حال بررسی درخواست شما
سیتی از فرصت هایش استفاده کرد اما ما نه
سیتی از فرصت هایش استفاده کرد اما ما نه

سیتی از فرصت هایش استفاده کرد اما ما نه

سایت رسمی آرسنال پس از اولین شکست بانوان آرسنال در سوپر لیگ بانوان با سرمربی توپچی ها مصاحبه کرد

 

نظرتان در مورد بازی....

بدیهیست که همیشه در شکست ناامیدی هست اما قطعا کسب این پیروزی و این سه امتیاز برای منچسترسیتی لذت بخش است. ما موقعیت هایی را داشتیم اما آنها از موقعیت هایشان استفاده کردند و ما نکردیم.

 

در مورد اینکه با وجود مصدومین زیاد چقدر انتظار بازی سختی را داشتید...؟

انتظار داشتیم که این بازی خیلی دشوار باشد. تصمیمات واضحی داشتیم مبنی بر اینکه زودتر از حد معمول بازیکنان را بر نگردانیم و به بعضی از بازیکنان برای حفظ سلامتیشان در بازی های پیش رو استراحت دهیم و در نهایت تیمی به میدان رفت که به اندازه ی کافی برای تقابل با منچسترسیتی خوب نبود.

 

در مورد اینکه سیتی ترکیب کامل و آماده ای داشت...

نیازی به ترس نیست. خقیقت این است که کار ما گروهیست و باید با روزهای پر کار و فشرده ای مواجه شویم و تصمیمات مهمی بگیریم در مورد اینکه کیم لیتل  را برای بازگشت تحت فشار نگذاریم و به بعضی بازیکنان خاص کمک کنیم. یکی دیگر از بازیکنان دومنیک بلادورث است و میخواهیم هیچ آسیب دیدگی جدیدی را در جمعمان نداشته باشیم. اینها تصمیمات مبرهنی بود که ما و کادر فنی پزشکی گرفتیم و مطمئن شدیم که همه ی بازیکنان از آمادگی جسمانی لازم برخوردار هستند و برای مبارزه ی بعد کریسمس آمادگی دارند.

 

در مورد اینکه چه چیزی را در یک سوم انتهایی میدان از دست داده بودید؟

بدیهیست که ما آرامش و کیفیت لازم را نداشتیم. منظورم بخشی از کار است که باید به انتهای زمین و رو به روی دروازه ی حریف میرسیدیم و گلزنی میکردیم. نمیتوانیم برای اینکه توپ هایمان به گل تبدیل نشد عذر و بهانه ای بیاوریم. ما نتوانستیم ، به همین سادگی. اما دوباره این ما را خوشحال میکند که در چنین جایگاهی قرار داریم و هنوز هم موقعیت های خوبی را میتوانیم ایجاد کنیم. در طول ایام کریسمس شانس ما بیشتر از منچسترسیتی است. ما واقع بین هستیم. در مورد این مسئله بعد از بازی خیلی حرف زدیم. اگر یکی از موقعیت های ما در نیمه ی نخست و شروع نیمه ی دوم گل می شد میتوانست داستان جور دیگری رقم بخورد.

 

در مورد اولین حضور پایجه بیلی گیل در ترکیب تیم اصلی...

خیلی خوب بود که توانستیم به بازیکنان جوان تر هم فرصت بازی دهیم و من مطمئن هستم که او بهتر هم می شود. امیدواریم که او به جمع بازیکنان اصلی راه یابد و فکر میکنیم که او می تواند.

 

در مورد اینکه ما یک بازیکن چپ پا را در وینگ چپ از دست دادیم...

بدترین چیز بازی با سیتی این بود که ما در میانه ی دیدار دومنیک را که در دفاع چپمان بازی میکرد از دست دادیم. دومنیک بازیکن پر قدرتی در بخش مرکزی زمین است اگرچه که می تواند در دفاع و هافبک بازی کند و ما به آرامش و تسلط خاطر او  که منجر به بهتر دراوردن بازی میشد نیاز داشتیم . اما ما گزینه های دیگری هم داشتیم و هیچ عذری پذیرفته نیست.

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰