loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس امری بعد از تساوی مقابل من یونایتد
کنفرانس امری بعد از تساوی مقابل من یونایتد

کنفرانس امری بعد از تساوی مقابل من یونایتد

ارزیابی‌اش از بازی مقابل من ‌یونایتد...
این هفته چالش بزرگی داشتیم و با بازی روز شنبه مقابل هادرزفیلد به پایانش می‌رسانیم. درحال حاضر بعد از کسب نتیجه‌ای خوب حس خوبی داریم، اما باید با کسب یک پیروزی پرونده این هفته را ببندیم. اول از همه این موضوع اهمیت دارد که هوادارانمان احساس خوبی نسبت به بازی مقابل تاتنهام و منچستریونایتد داشته باشند، و بازی‌های خارج از خانه چالش بزرگی برای ما محسوب می‌شوند. ما به بازی برگشتیم و بای کسب پیروزی تلاش کردیم، و با اندکی شانس بیشتر، می‌توانستیم به پیروزی برسیم. حالا تمرکز ما روی هادرزفیلد و کسب یه امتیاز بازی است. آنها تیمی با سازماندهی بسیار قوی هستند. آنها در مقابل بورنموث علیرغم شکستشان بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. آنها در مقابل ولورهمتون به پیروزی رسیدند و همه تیم‌ها در لیگ برتر از بازیکنان باکیفیت و سازماندهی مناسب برخوردار هستند. ما یکشنبه نیز همین روحیه را می‌خواهیم. همه هواداران باید کنار ما همین احساس را داشته باشند، و همانطور که مقابل تاتنهام پشتمان بودند از ما حمایت کنند. تساوی دیروز فقط درصورت کسب پیروزی مقابل هادرزفیلد شیرین خواهد بود.
 
درمورد ۲۰ بازی بدون شکست...
ما تنها به بازی بعدی فکر می‌کنیم و تا جای ممکن خود را آماده می‌کنیم. سپس، با اعتماد به نفس و روحیه تیمی‌ای که ایجاد کرده‌ایم، چیزهایی که نیاز داریم را بهبود می‌بخشیم تا بهتر شویم. از نظر تدافعی، ما در هر بازی گل‌های زیادی دریافت کرده‌ایم، اما در عین‌حال تعادل مناسبی که داریم مثبت است زیرا مهره‌های تهاجمی‌مان موقعیت‌های بسیاری ایجاد می‌کنند و گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانیم. این خوب است اما می‌بایست تعادل مناسبی بین دفاع و حمله برقرار کنیم. ما ترکیبمان را به سه دفاع تغییر داده‌ایم و گاهی با دو یا سه هافبک بازی می‌کنیم. ما باید به پیشرفت خود ادامه بدهیم و بهترین تعادل را میان هر دو جناح ایجاد کنیم.
 
درمورد وضعیت راب هلدینگ...
صبر می‌کنیم. باشگاه می‌تواند در این مورد به ما ابلاغیه بدهد. بهترین خبر برای من آرام بودن است، اما پزشکان تیم مراقبش هستند و قرار است که با ما در تماس باشند.
 
درمورد هراس از مصدومیت طولانی مدت...
درحال حاضر، اخبار اولیه خوب به‌نظر نمی‌آیند.
 
درمورد مصدومیت رمزی...
این مصدومیتی متفاوت است. از مصدومیت راب خفیف‌تر است. امروز نظر دادن در این زمینه خیلی زود است زیرا امروز صبح درحال تمرین بوده‌ایم، اما با بازيکنانی که دیروز به میدان نرفته بودند. فردا پیش از بازی تمرین خواهیم کرد و آن موقع زمانی است که خواهیم فهمید بازیکنان برای شنبه آماده هستند یا نه.
 
درمورد کشیده شدن موهای گوندوزی توسط فلینی...
وقتی که خودم هم بازیکن بودم اوضاع همینطور بود. امروز، با وجود دوربین، تمام اتفاقاتی که در نود دقیقه رخ می‌دهند قابل رویت هستند. برای من سؤالاتی درمورد بازیکنان در زمین پیش می‌آید. اگر کارشان درست نباشد می‌توانند کارت دریافت کنند. در زمین این اتفاق رخ داد و این چیزی است میان بازیکنان.
 
درمورد جایگاه عمل فلینی...
به‌نظرم بهترین چیز برای متیو در بازی آینده این است که موهایش را کوتاه کند، و مشکل حل می‌شود! مثل کاری که فلینی انجام داد!
 
درمورد اینکه آیا چنین چیزی را به او پیشنهاد کرد است...
نه، من احترام زیادی برای موهای بازیکنانم قائلم!
 
درمورد کوشیلنی و تاریخ بازگشتش...
ما به‌مرور تو را وارد می‌کنیم. او دو بازی با تیم زیر ۲۳ ساله‌ها انجام داد. او سه‌شنبه ۸۵ دقیقه بازی کرد و برنامه ما این است که بتواند شنبه جزو ترکیب ۱۸ نفره ما قرار بگیرد. او با ما کار می‌کند و هر روز در تمرینات عملکرد بسیار خوبی دارد. او در بازی برای تیم زیر ۲۳ ساله‌ها حس خوبی داشته. قدم بعدی آن است که بتواند برای ما به میدان برود.
 
درمورد آنکه بازگشت کوشیلنی چه معنایی برای او دارد...
تجربه، کیفیت، شخصیت. ما به تمام بازیکنان خود احتیاج داریم و همچنین نیاز داریم تا در تمرینات کنارمان باشد. قدم بعدی بازی کردن است. او می‌تواند بازی کند و بطور معمول به میدان برود.
 
درمورد اوزیل و تاریخ بازگشتش...
او مشکلی از ناحیه کمر دارد و درحال حاضر با فیزیوتراپ تیم کار می‌کند. خواهیم دید که چه تاریخی می‌تواند به ما اضافه شود.
 
درمورد احتمال حضور اوزیل در روز شنبه...
امروز صبح که با فیزیوتراپ تیم تمرین کرد، دوید و لمس توپ کرد. فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
 
درمورد اینکه آیا در گذشته بیست بازی بدون شکست را تجربه کرده است یا نه...
یادم نمی‌آید، شاید آره، شاید نه؛ من هرروز و هرسال در لحظه زندگی می‌کنم. مهمترین چیز بازی مقابل هادرزفیلد است، بازی‌ها خیلی سریع برای من و بازیکنان سپری می‌شوند. شاید برده باشم، شاید باخته باشم، اما شنبه احتیاج به پیروزی دارم.
 
درمورد اینکه چکار برای بازی مقابل هادرزفیلد انجام داده است...
از لیگ برتر یاد گرفته‌ام که هر تیم بازیکنان باکیفیت، سازماندهی مناسب، و موقعیت‌های خوبی در طی نود دقیقه بدست می‌آورد. برای شنبه، اولین چیز احترام است، بیش از منچستر یونایتد، بیش از تاتنهام، زیرا برای کسب پیروزی مقابل آنها نیاز به کیفیت بسیار بالای داریم. در ابتدا، باید از کیفیت فردی و جمعی خود اطمینان حاصل کنیم. در اوایل کنفرانس مطبوعاتی به شما گفتم که آنها روز سه‌شنبه مقابل بورنموث عمکرد خوبی داشتند. همچنین بازی قبلش در مقابل ولورهمتون را با پیروزی پشت سر گذاشتند. برای شنبه، آنها جلو می‌شکند و می‌خواهند سوپرایزهای زیادی رقم بزنند. ما به روش خود اطمینان داریم؛ کار، آماده‌سازی‌، احترام، بودن درکنار هوادارانمان در امارات و حس اتحاد با آنهاست.
 
درمورد عملکرد دیوید واگنر...
بسیاری عالیست. او بسیار خوب کار کرده است، و ساماندهی خوبی دارد. هر تیم، هر مربی و هر بازیکن در اینجا رویکرد مناسبی دارد. در هر بازی باید به حریفان خود احترام زیادی بگذاریم.
 
درمورد بازی‌های قابل بردنِ آتی...
بازی بعدی.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۶
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰