loading
در حال بررسی درخواست شما
بارسا به دنبال رییس
بارسا به دنبال رییس

بارسا به دنبال رییس

خوان گاسپارت مدیر سال های پیشین بارسلونا جدیدا در مصاحبه ای از گذشته ها صحبت کرد . از اینکه باشگاه کاتالانی در سال 2001 به شدت در پی جذب ونگر بوده و او و کاپلو دو گزینه اصلی مربی گری تیمشان شده بودند .
دلیل این ناکامی در جذب هر دوی این نام ها نیز مخالفت شدید باشگاه های آن زمان مربیان یعنی آرسنال و رم بوده است .
گاسپارت در این باره گفت :
" وقتی مدیر بودم با موافقت رکساچ ( مربی وقت ) وقتی سرا فرر مذاکرات را با ونگر و کاپلو ناتمام گذاشت برای ملاقات با ونگر رفتم .
من با ونگردر پاریس  ملاقاتی داشتم . او خواست به بارسلونا بیاید ولی باشگاه آرسنال این اجازه را به وی نداد . مدیر باشگاه آرسنال به وی گفته بود باید تا اتمام قراردادش در آرسنال بماند . کاپلو هم همینطور  . وی نیز خواستار آمدن بود که رم مانع این امر شد . "

در حالی که بحث روز بارسلونا و آرسنال سس فابرگاس و اخبار و حواشی پیرامون وی است , گاسپارت اعلام کرد بهترین راه برای راسل این است تا به شمال لندن سفر کند .
" پیشنهاد من این است که با سفر به شمال لندن تمام حرف ها را تمام کند و هره به چهره با ونگر مذاکره کند . نه به وسیله تلفن و نه رسانه ها .
راسل نباید از این بابت بترسد . اگر ناموفق باشد همه دنیا میفهمند ولی هیچ کس نمی گوید او تلاشش را با انتها نکرد . این ترس که او برود و ناموفق بماند باعث شده تا وی این کار را نکند .
این برای آرسنال بسیار سخت است که بازیکنی را نگه دارند که خواستار ماندن نیست . انگلیسی کامل , بسيار سخت  در مذاکره  . البته مجموعا آقای ونگر به عنوان یک فرانسوی خوب میداند چگونه با کارت هایش بازی کند .
او اعلام کرده که خواهان مذاکره و فروش نیست اما شما باید چهره به چهره با وی مذاکره کنید تا ببینید آیا این یک بلوف است یا خیر . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : euro sport
بازدید: ۷۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰