loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل را بازی داد که داستان نیمار تکرار نشود
اوزیل را بازی داد که داستان نیمار تکرار نشود

اوزیل را بازی داد که داستان نیمار تکرار نشود

ری پالر اسطوره‌ی آرسنال و تیم ملی انگلستان معتقد است که امری برای جلوگیری از تکرار اتفاقات مشابه در پاریس سنت ژرمن مسوت اوزیل را در ترکیب خود در برابر برنلی قرار داد.

اونای امری به دلیل عدم موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، پاریس سنت ژرمن را در انتهای فصل قبل ترک کرد، رابطه‌ی این سرمربی اسپانیایی با ستاره‌ی باشگاه یعنی نیمار همواره با تنش‌هایی همراه بود و امری قدرت نیمار در باشگاه را بیش از خود می‌دانست، حالا در آرسنال گفته می‌شود امری و اوزیل در تمرینات با یکدیگر چشم در چشم نمی‌شوند! اوزیل از ۱۱ نوامبر تا به حال تنها یک بازی را از ابتدا آغاز کرده است و آینده‌اش در آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ری پالر اسطوره‌ی آرسنال مدعی است امری مراقب است آنچه میان او و نیمار اتفاق افتاده است، دیگر در آرسنال تکرار نشود، چون نیمار بود که باعث اخراج او از پاریس سنت ژرمن شد، وی در مصاحبه با تاک اسپرت گفت: "اوزیل بازی نمی‌کند و حتی در دیدار مقابل تاتنهام هم در لیست نبود، خب اگر طرفدار آرسنال باشید، همه این‌ها نگران‌کننده است، چیزی در پشت پرده درست نیست، شاید نگرش او در تمرینات خوب نبوده است، وقتی بازیکنی در ترکیب قرار نمی‌گیرد باید سعی کند نگرش خود را در تمرینات اصلاح کند، باید به مربی نشان دهد که چقدر شما در کارتان جدی هستید و آماده‌اید برای جایگاهتان بجنگید.

شاید اوزیل هیچ‌کدام از این کارها را نکرده باشد و امری آن تصمیم بزرگ را گرفت، شاید با خود می‌گوید من یک نیمار دیگر نمی‌خواهم! چیزی که در پاریس سنت ژرمن اتفاق افتاد و در نهایت منجر به اخراج او شد، بنابراین آیا شرایط مشابه آنچه در پاریس سنت ژرمن اتفاق افتاد، خواهد شد؟! اوزیل حقوق بسیار زیادی از باشگاه دریافت می‌کند و این مشکل سد راه باشگاه‌های خواهان او است، شاید بخشی از حقوق او را آرسنال تقبل کند، هیچکس نمی‌خواهد بازیکنان با کیفیت از تیم جدا شوند، اما آیا برای اوزیل در آرسنال جایی وجود دارد؟ در حال حاضر نمی‌دانم، اگر آرسنال با دفاع سه نفره بازی کند، سخت است که اوزیل را در ترکیب قرار داد، اگر با چهار دفاع بازی کند، یک جای خالی برای اوزیل پیدا می‌شود اما شاید به نظر امری بازیکنان دیگر، استحقاق بیشتری برای بازی کردن داشته باشند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Express
بازدید: ۱,۱۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰