loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 2 بیرمنگام 1 (Continental cup )
 آرسنال 2 بیرمنگام 1 (Continental cup )

آرسنال ۲ بیرمنگام ۱ (Continental cup )

با یک پیروزی دراماتیک و سخت به نیمه نهایی کانتی کاپ صعود کردیم

 

توپچی ها که با ترکیبی تقریبا متفاوت پا به میدان گذاشتند، از کاترین ویه بازیکن تازه وارد خود در ترکیب تیم استفاده کردند. این اولین بازی رسمی کاترین با لباس آرسنال بود.

 

نیمه ی اول با فشار بی امان یاران بیرمنگام شروع شد. آرسنال هیچ هدف خاصی را دنبال نمی کرد و در نتیجه موقعیتی روی دروازه ی حریف ایجاد نکرد. در ادامه تکل خشن ون د دنک روی کویین در محوطه ی جریمه باعث شد یک پنالتی به تیم میهمان بدهیم.

 

مانیون پشت ضربه ای پنالتی ایستاد و گوشه چپ دروازه ی آرسنال را هدف گرفت اما ون ونندال موفق شد به خوبی این ضربه را مهر کند و ناجی دروازه ی توپچی ها شد. در نهایت نیمه ی اول بدون گل به پایان رسید.

 

15 دقیقه ی ابتدایی نیمه ی دوم خیلی سرد دنبال می شد و تیم میهمان موفق شده بود به خوبی بازیکنان آرسنال را تحت فشار بگذارد.

 

دقیقه ی 61 بود که دومنیک بلادورث و ساری ون ونندال در اثر یک ناهماهنگی در محوطه ی جریمه یک فرصت خوب را به کویین بازیکن تیم بیرمنگام تقدیم کردند و او نیز توانست از این موقعیت استفاده کند و دروازه ی آرسنال را باز کرد.

 

به نظر می رسید که بیرمنگام برای رسیدن به نیمه نهایی کانتی کاپ بسیار مصمم تر از آرسنال است اما دقایق انتهایی بازی ورق بازی برگشت و ما با دو گل دیرهنگام موفق شدیم یاران آبی پوش بیرمنگام را از این جام معتبر کنار بزنیم.

 

تنها 5 دقیقه به پایان بازی مانده بود که ویویان میدیما دنیله ون د دنک را در موقعیت گلزنی قرار داد. این هافبک هجومی ما هم وارد منطقه ی جریمه شد و توانست گوشه ی دروازه ی بیرمنگام را هدف بگیرد تا آرسنال به گل تساوی دست یابد.

 

فشار توپچی ها در دقایق تلف شده ی نیمه ی دوم بیشتر شد. ویویان میدیما بازیکن 22 ساله ی هلندی ما توانست مدافعان بیرمنگام را جا بگذارد، همپتون را دور بزند و و ثانیه هایی پیش از سوت پایان بازی دروازه ی میهمان را باز کند تا آرسنال به نیمه نهایی کانتیننتال کاپ صعود کند.

 

پس از این دیدار یاران جو مونتمورو در یک دیدار خیلی سخت و بزرگ باید یکشنبه هفته ی آینده در ورزشگاه خانگی خود به مصاف حریف لندنی خود یعنی چلسی بروند.

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۵۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰