loading
در حال بررسی درخواست شما
اعلامیه رسمی باشگاه آرسنال منتشر شد
اعلامیه رسمی باشگاه آرسنال منتشر شد

اعلامیه رسمی باشگاه آرسنال منتشر شد

میسلینتات آلمانی که در دسامبر ۲۰۱۷ به آرسنال پیوست مشکلاتی را با سرمربی تیم اونای امری پیدا کرده است و با اعلام رسمی باشگاه در ماه آینده تیم را به مقصد احتمالی بایرن مونیخ ترک خواهد کرد .

اسون میسلینتات : تجربه ی شگفت انگیزی بود که در باشگاه بزرگی مثل آرسنال فعالیت داشتم . به آینده ی باشگاه خوشبین هستم و به دنبال چالش جدیدی میگردم . میسلینتات نقش کلیدی در انتقال اوبامیانگ و میختاریان از دورتموند و منچستر یونایتد به آرسنال داشت اما عدم تامین بودجه برای پنجره ی انتقالات ژانویه باعث اختلاف بین اونای امری و میسلینتات شد . به گزارش نشریه میرور امری و اسون هدف های نقل و انتقالاتی مختلفی را زیر نظر داشتند و مخالفت امری با تصمیمات او باعث شده است احساس کند دیگر جایگاه ویژه ی خود به عنوان مدیر استعدادیابی باشگاه را ندارد . باشگاه آرسنال به دنبال جایگزین برای او می گردد و فعلا از مارک اوورمارس و ادو به عنوان جدی ترین گزینه ها یاد میشود .

پیام باشگاه :

اسون در اول دسامبر ۲۰۱۷ به ما پیوست و سهم زیادی در انتقال بازیکنان جدید به باشگاه داشت ، بازیکنانی که چه در زمان حال و چه در آینده تاثیر زیادی در موفقیت باشگاه خواهند گذاشت .

برای او آرزوی موفقیت میکنیم و از زحمات او سپاسگزاریم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۲,۱۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰