loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی مقابل یونایتد
کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی مقابل یونایتد

کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی مقابل یونایتد

درباره انتظاری که از یونایتدِ سولشر دارد...
عصر بخیر، این تیم متفاوتی نسبت به گذشته است. بازیکنان همان‌ها هستند اما درحال حاضر کیفیت بالایی را از خود به نمایش می‌گذارند. آخرین بازی‌هایشان را تماشا می‌کردم و تک تک بازیکنانشان از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند، و با عملکردهای چشمگیری که هر خود به نمایش می‌گذارند بسیار خطرناک هستند. برای ما هم این موضوع مثبتی است زیرا محک بسیار بزرگی برای ما در این رقابت‌هاست. ما و منچستریونایتد ۲۰ فینال را در جام حذفی تجربه کرده‌ایم، ما ۱۳ بار و آن‌ها ۱۲ مرتبه قهرمان شده‌اند. در این رقابت‌ها، این بهترین بازی است. ما برای این بازی در روز جمعه لحظه‌شماری می‌کنیم زیرا بازی در ورزشگاه ما برگزار می‌شود و در حضور هواداران‌مان به میدان می‌رویم. ما در مقابل آن‌ها احساس بسیار خوبی داریم و جمعه می‌خواهیم با حضور هواداران‌مان در طول نود دقیقه جو متفاوتی را رقم بزنیم.
 
درمورد عملکرد لورن کوشیلنی...
در بازی قبل، عملکردی چشمگیر را از لورن کوشیلنی شاهد بودیم که همیشه انتظارش را داشتیم. بعد از این مصدومیت‌ها، بازی کردن ضروری است، تا اعتماد به نفس و کیفیت فنی بازیکن بازیابی شود، تا بازیکن بتواند به این سطح از کیفیت دست پیدا کند. فکر می‌کنم که بعد بعد از این مصدومیت‌ها و با شروع سال جدید، در دو بازی گذشته مقابل چلسی و وستهم، عملکردی که انتظارش را داشتیم از او شاهد بودیم.
 
درمورد واکنشش به اتفاقی که برای امیلیانو سالا رخ داده است...
اول از همه اینکه این اتفاق وحشتناک است. وحشتناک است. ما درکنار خانواده او هستیم، مخصوصا با حضور هواداران تیم نانت و کاردیف. اگر شانس اندکی برای زنده ماندن او وجود داشته باشد، منتظر خبرش خواهیم ماند. اما شنیدن خبر این حادثه دردناک است.
 
او چه سبک بازیکنی است؟
او مهاجمی است که بر سر هر توپ می‌جنگد و در تمام نبردها تمام توانش را می‌گذارد و بسیار هم فروتن است. او بازیکنی است که می‌تواند کیفیت بسیار بالایی را از خود نشان دهد و امسال هم بهترین عملکرد دوران حرفه‌ای خود را به نمایش گذاشت. به همین خاطر هم کاردیف او را جذب کرد و دلم می‌خواهد که مقابل او به میدان برویم، اگر که شانس اندکی برای زنده بودنش باقی باشد.
 
درباره ی فعالیت در پنجره ی نقل و انتقالات...
در حال فعالیت هستیم و معتقدم احتیاج داریم یک یا دو بازیکن جذب کنیم تا بتوانیم پست هایی که در آن مصدوم داریم را پوشش دهیم. ما به دنبال بازیکنان با کیفیتی هستیم که بتوانند به تیم کمک کنند.
 
درباره‌ی کنار رفتن دنیس سوارز از ترکیب بارسلونا...
درباره یک بازیکن خاص صحبت نمی‌کنم زیرا گزینه‌های متعددی زیر نظر باشگاه هستند.
 
به دنبال بازیکن در چه پست‌هایی می‌گردید؟
اول از همه کیفیت مهم است، اگر بازیکن با کیفیتی پیدا کنیم در پست وینگر چپ یا راست و دفاع احتیاج به بازیکن جدید داریم. البته دینوس ماوروپانوس به تازگی از بند مصدومیت رها شده بنابراین می‌توانیم از او در بازی های آینده استفاده کنیم.
 
آیا جدایی اسون میسلینتات بر روی برنامه‌های ژانویه تیم تاثیرگذار بوده است؟
ما مدت کوتاهی با هم کار کردیم، او بسیار با تجربه است و کمک زیادی به ما کرده، در نهایت فقط می‌توانم بگویم همکاری مثبتی باهم داشتیم .
 
آیا درگیری خاصی بین شما پیش آمده است؟
خیر.
 
درباره ی مونچی...
در حال حاضر او در تیم رم فعالیت می‌کند، ما سه سال و نیم خوب را با هم در تیم سویا گذراندیم اما تصمیم نهایی را باشگاه باید بگیرد. تنها چیزی که می‌توانم در مورد او بگویم این است که مونچی انسانی بسیار خوب و حرفه‌ای است.
 
درباره ی ضرورت انتخاب جایگزین میسلینتات در اولین فرصت...
عجله کردن ممکن است ما را به اشتباه بیاندازد، باید با صبر بهترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کنیم. البته در حیطه اختیارات من نیست و می‌توانم بگویم اگر باشگاه شخصی را انتخاب کرد با آن موافقم.
 
درمورد اینکه کوشیلنی گفته است یونایتد آزادی عمل بیشتری دارد...
نمی‌دانم.
 
درمورد ثبت کلین شیت مقابل چلسی...
بله، بسیار مهم بود. چالش ما در هر بازی همین است. اما فکر می‌کنم که از لحاظ دفاعی مقابل وستهم با وجود دریافت گل عملکرد خوبی داشتیم و اجازه ایجاد موقعیت‌های زیادی را به آن‌ها ندادیم. فکر می‌کنم در چند بازی گذشته عملکرد بهتری در دفاع داشته‌ایم. در مقابل منچستریونایتد و بازیکنان بزرگشان هم همین کار را خواهیم کرد. می‌توانیم از نظر دفاعی قدرتمند باشیم و فکر می‌کنم نیاز داریم که نه تنها مدافعان، بلکه تمام بازیکنان من جمله مهاجمین تیم نیز در دفاع سهیم باشند. در بازی قبل مقابل چلسی تمام بازیکنان سخت کوش بودند و در دفاع و حمله روحیه فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند. مقابل آن‌ها پرس کردیم و فکر می‌کنم می‌توانیم همان کار را جمعه هم انجام دهیم و هدف ما این است که یک کلین شیت دیگر را مقابل منچستریونایتد نگه داریم.
 
درباره بلرین...
بله، بابت مصدومیت بسیار ناراحت هستیم. امسال سال سختی برای ما شد زیرا سه بازیکن تاثیر گذارمان یعنی هولدینگ، ولبک و هکتور را به علت مصدومیت بلند مدت از دست دادیم. البته این یک اتفاق طبیعی در فوتبال است و باید با آن کنار بیاییم. هکتور خیلی حرفه‌ای با مشکلات برخورد می‌کند، او با این مصدومیت نیز حرفه‌ای برخورد کرده است و از همین حالا خودش را برای پشت سر گذاشتن این چالش آماده کرده است .

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۳
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰