loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقال دنیس سوارز به آرسنال قطعی شد
انتقال دنیس سوارز به آرسنال قطعی شد

انتقال دنیس سوارز به آرسنال قطعی شد

به گزارش ژورنالیست ها معتبر دنیا و تایید سرمربی بارسلونا ارنستو والورده دنیس سوارز به زودی با قراردادی قرضی و بند خرید اختیاری در پایان فصل به آرسنال خواهد پیوست .

فابریتزیو رومانو ژورنالیست مشهور اسکای اسپورت در توئیتی خبر از توافق دو باشگاه پس از کش و قوس های فراوان داد . باشگاه بارسلونا که میخواست جدایی دنیس سوارز را هر چه زودتر قطعی کند در ابتدا اعلام کرد فقط در صورتی که در قرارداد دنیس سوارز بند خرید قطعی قرار بگیرد اجازه انتقال قرضی او را خواهد داد و با زیر بار نرفتن آرسنال همه چیز منتفی شد اما از امروز دوباره خبرهایی توسط ژورنالیست ها معتبر در زمینه نقل و انتقالات اروپایی مبنی بر توافق دو باشگاه منتشر شد .

 

فشار دنیس سوارز به باشگاه بارسلونا از طرفی و اصرار باشگاه آرسنال برای به خدمت گرفتن این بازیکن از سمتی دیگر همه چیز را به سود آرسنال تغییر داد تا دنیس سوارز پس از تمدید یکساله قراردادش با بارسلونا (برای کاهش پیدا نکردن قیمتش) بصورت قرضی همراه با بند خرید اختیاری تا پایان فصل به آرسنال بپیوندد .

گولیم بالاگ درباره ی دلیل عدم موفقیت سوارز در بارسلونا توئیتی منتشر کرد که آنرا با هم مرور میکنیم .

 

 

چیزی که آرسنال با به خدمت گرفتن دنیس سوارز نصیبش میشود یک بازیکن با انگیزه با قدرت پاس دهی و انتقال بازی بالا است . او بازیکنی است که میخواهد توپ را در اختیار داشته باشد اگرچه در بازی بدون توپ هم پیشرفت کرده است .

مشکل اصلی او عدم اعتماد مربیهاست ، امری شخصا با سوارز ارتباط بر قرار کرد تا به او بگوید میداند بازیکن خوبی است و به این بازیکن اعتماد و اعتقاد دارد .
 
 
صحبت های امروز ارنستو والورده درباره سوارز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر سویا :
 
بله انتقال سوارز به آرسنال در مرحله ی انجام است اما هنوز رسما اعلام نشده پس باید کمی بیشتر منتظر باشیم ، او همیشه متعهد بوده است و از او در تیم بهره بردیم.  برای او خوشحال هستیم که وارد چالش جدیدی میشود و امیدوارم در لیگ جزیره موفق باشد .
 
 
"کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۹
به قلم novin khodhal
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران
بازدید: ۱,۳۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰