loading
در حال بررسی درخواست شما
کادوی میسیلینات، ریسک‌های امری در نقل و انتقالات و...
کادوی میسیلینات، ریسک‌های امری در نقل و انتقالات و...

کادوی میسیلینات، ریسک‌های امری در نقل و انتقالات و...

اونای امری پس از پیروزی روز سه شنبه با نتیجه ی دو بر یک در برابر کاردیف تایید کرد که آوردن سوارز به آرسنال جدای نیاز آرسنال به یک وینگر خواهد بود. سوارز تنها بازیکنی که در این پنجره نقل و انتقالاتی قبل از ددلاین اضافه می شود، نخواهد بود و بغیر از او حداقل یک بازیکن دیگر جذب خواهد شد.

نقاط ضعف امری در برابر کاردیف در ورزشگاه امارات نشان داد که آن ها چقدر نیاز به خرید کردن در پنجره نقل و انتقالاتی دارند. آرسنال از نبود بازیکنی که بتواند توپ گیری کند و آن را به عمق ببرد و به لاکازت و اوبامیانگ در کناره ها و محوطه برساند، رنج می برد.

آلکس آیوبی یکی از بازیکنانی است که توپ را به عمق میبرد، اما او حتی نتوانست که به تیم ملی نیجریه کمک کند که حتی در جام ملت های آفریقا در مکان سوم قرار نگیرد و رتبه بهتری کسب کند.
تنها بازیکن با کیفیتی که در حال حاضر این کار را انجام می دهد سئاد کولیسیناچ است و او می گوید که این خیلی دردناک است که تیم شما روی دفاع چپ برای ایجاد موقعیت بخواهد حساب باز کند.

کیفیت اوبامیانگ و لاکازت بازی را بنفع آرسنال پیش برد و هر دوی آنها همزمان در مقابل کاردیف بازی کردند و آن ها اینکار را به کمک بازیکنان پشت سرشان انجام دادند. به منظور افزایش کیفیت خرید بازیکن با کیفیت برای آرسنال نیاز است و امیدواریم که سوارز این کیفیت را به آرسنال بیفزاید.

گندوزی


بسیار راحت است که فراموش میکنیم که گوندوزی فقط ۱۹ سال سن دارد. آن ها بازیکنان مطرحی برای آرسنال در بازی مقابل کاردیف نبودند، اما این جوان فرانسوی بدون شک یکی از بازیکنانی است که از میانگین عملکرد بازیکنان در سطح بالاتری قرار دارد. بازی متیو گوندوزی به گونه ای است که شما سن و سال و میزان تحربه ی او را فراموش می کنید.برای کسی که در فصل گذشته درلیگ دسته دو فرانسه توپ میزد، خیلی غرور آمیز است که در لیگ برتر انگلیس برای شروع  بتواند این گونه بدرخشد. او هنوز چیز های بسیار زیادی به عنوان یک بازیکن جوان برای نشان دادن دارد، اما در بازی با کاردیف تماما تلاش میکرد که یک تنه بازی را پیش ببرد و کاری برای تیمش انجام دهد.
در نیمه ی اول پاس های بسیار عالی از او در مقایسه با دیگر بازیکنان دیدیم و سطح انرژی و بازی در عرض او فوق العاده بود.

آرسنال یک استعداد فوق العاده در تیم خود دارد، کسی که می تواند درست مربی‌گری کند و ستاره‌های کمیاب در فوتبال پرورش دهد.اگر گوندوزی ثابت کند تنها پدیده‌ی کشف شده توسط اسون میسیلینات است، بنابراین میفهمیم که این اولین هدیه از سمت میسیلیناتی است که باشگاه را ترک کرده و در طی مدت حضور اندکش برای آرسنال به ارمغان آورده است.


ریسک های نقل و انتقالات آرسنال:

آرسنال ریسک بزرگی می کند که هیچ مدافعی برای تقویت خط دفاعی خود تا ددلاین پنجره ی نقل و انتقالاتی خریداری نمی کند. با اینکه در خط حمله نیز آنها نیاز به تقویت دارند و در بازار برای جذب سوارز مشغول هستند، اما اقدامات امری برای خط دفاعی آرسنال از حداقل هم کمتر است، زیرا هیچ بازیکنی را برای دفاع خود خریداری نکرده اند. صحبت های او در کنفرانس مطبوعاتی در لندن کولونی در هفته ی جاری، اشاره به این موضوع داشت که آن ها باید مدافع جذب کنند وگرنه در خط دفاعی آسیب پذیر هستند و بازیکنان مصدومی دارند که باید به شرایط عادی خود بازگردند تا بتوانند در ترکیب قرار بگیرند. در مورد خط حمله نیز این موضوع تا حدی صدق میکند. با امضا کردن قرار داد با سوارز و احتمالا یک بازیکن دیگر تا قبل از پنجشنبه شب، احتمالا آلکس آیوبی جایگاه فیکس خود را در ترکیب از دست بدهد.

با امضا نکردن هیچگونه قرارداد با یک مدافع جدید، آرسنال در خط دفاع دچار مشکل می شود و ممکن است مشکلات مصدومیت بیشتری گریبان آنها را بگیرد. برای مثال شکودران مصطفی در نیمه ی دوم مسابقه ی سه شنبه به شدت آسیب دید، که خوشبختانه او پس از درمان خود را مجددا احیا کرد، اما این اتفاقات نشان داد که اونای امری گزینه های بسیار کمی برای خط دفاع خود در حال حاضر دارد.

تعویض نیمه ی دوم آرسنال کمک کرد که آن ها که آنها در بازی سه شنبه شب پیروز باشند، و آلکس آیوبی با آمدنش به زمین تفاوت رقم زد. امری بار دیگر با سه هافبک مرکزی یعنی الننی، توریرا و گوندوزی بازی را شروع کرد. این خود نویدبخش دید قوی این مربی اسپانیایی به ترکیب خود است، که آرسنال قبل از نتوانسته بود برای خود داشته باشد تا از آن استفاده کند.

تلاش بی ثمر الننی باعث تعویض او در نیمه ی دوم با آیوبی شد و عملکرد آرسنال بهتر شد. پاس عالی آیوبی به کولیسیناچ باعث پنالتی حساس برای آنها شد. این پنالتی که به دست آمد، به امری یاد آور شد که ترکیب ابتدایی او اشتباه بوده است و میبایست تاکتیک خود را از همان اول تغییر میداده است.

 

دنیس سوارز 24 ساعت از انتشار این خبر در سایت منبع، بشکل رسمی و با قراردادی قرضی به آرسنال پیوست

سوارز

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football london
بازدید: ۱,۹۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰