loading
در حال بررسی درخواست شما
دنیس سوارز یک شماره 10 کامل است
دنیس سوارز یک شماره 10 کامل است

دنیس سوارز یک شماره ۱۰ کامل است

اولین جلسات تمرین دنیس سوارز در پیراهن آرسنال...
عصر بخیر. من این بازیکن را می‌شناسم و او دیروز بصورت انفرادی تمرین کرد. امروز هم به همراه دیگر بازیکنان بود. بسیار خوب است، هماهنگی‌اش با دیگر بازیکنان بسیار سریع است. او بازیکن باکیفیتی است و فکر می‌کنم می‌تواند با کیفیتش به ما کمک کند، و اینکه عطش زیادی برای انجام کارهای بزرگ در اینجا دارد. کمک کردن به ما چالش بزرگی برای اوست.

درمورد اینکه هماهنگی او چقدر زمان خواهد برد...
اول از همه اینکه زبان انگلیسی بلد است، که برای ما بسیار مهم است. دوم اینکه، او در تیم جوانان منچسترسیتی بازی کرده است. او تجربه زیادی در تیم‌های اسپانیایی مثل سویا و ویارئال دارد، جایی که در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل لیورپول به میدان رفت. در ادامه اینکه در بارسلونا بازی کرده است، نه در ترکیب یازده نفره، اما به آنها کمک کرده است و در یک تیم مهم به همراه بازیکنان مهم در لیگ قهرمانان نیز به میدان رفته است. برای او هماهنگ شدن با ما آسان است.

درمورد منچسترسیتی...
بازی دشواری خواهد شد. چالش ما مقابل تمام تیم‌ها بزرگ است، اما یکشنبه مقابل بهترینشان بازی خواهیم کرد. به نظرم درکنار لیورپول فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. شکست دادنشان بسیار دشوار است. چند بازی باخته‌اند اما به نظرم تصادفی بوده. یک زمان و جای دیگر مقابل نیوکسل پیروز می‌شدند. آنها در خانه بازی می‌کنند و این برای ما بسیار دشوار است. اما با روحیه مثبت بازی می‌کنیم و نشان می‌دهیم که توانایی کسی پیروزی را داریم و می‌خواهیم این اتفاق به وقوع بپیوندد. فکر می‌کنم یکشنبه همه بازیکنان با عطش فراوان به میدان می‌روند تا بهترین عملکرد و کیفیت خود را مقابل آنها به نمایش بگذارند.

درمورد عمل جراحی بلرین و  تاریخ واقع‌بینانه بهبودی‌اش...
مصدومیت سنگین و طولانی مدتی است، این فصل غیرممکن است.

آیا تاریخی مشخص شده است؟
وقتی چنین مصدومیتی رخ می‌دهد، زمان‌بندی در ابتدا آرام است، بازیکن درکنار خانواده‌اش است و بعد از جراحی انجام می‌شود. وقتی به تمرین و ریکاوری باز می‌گردند، زمانی است که به روند پیشرفت‌شان نگاه می‌کنید. عموما چنین مصدومیتی، شش الی هشت ماه زمان می‌برد.

درمورد کوشیلنی...
امروز تمرین کرد و حس مثبتی نسبت به او داریم

درمورد میتلند نایلز...
امروز تمرین نکرد اما فردا وضعیتش را بررسی می‌کنیم.

درمورد میخیتاریان...
امروز با ما تمرینش را شروع کرد و بطور عادی تمرینش را انجام می‌دهد. او کنار ماست.

درمورد احتمال حضور دنیس مقابل منچسترسیتی...
نیاز داریم تا تمام بازیکنان آماده باشند و ذهنیت لازم برای بازی روز یکشنبه را داشته باشند. شاید چند مصدومین داشته باشیم اما بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند بازی کنند و با کیفیت، عملکرد و وضعیتشان به تیم کمک کنند. درمورد بکارگیری بازیکنان مختلف حس خوبی دارم

در مورد اینکه از سوارز در کجا استفاده میکنید ...
او میتواند مانند یک شماره 10 بازی کند !!!! چپ، راست و میان برایش فرقی ندارد. من از او در همه جهات هجومی استفاده میکنم.

بهترین پست او کجاست ...
بستگی دارد. در سویا، چپ بازی میکرد در ویارئال راست بازی میکرد و در بارسلونا در میانه به کار گرفته میشد. بسته به شرایط و نیازهای ما در بازی دارد.

رابطه شما با سوارز چطور است...
من سعی میکنم حرفه‌ای برخور کنم، او برای من کار میکند. شاید از یک شخصیت (همکار) هم خوشم بیاید اما این موضوع در درجه دوم قرار میگیرد. در نگاه اول باید رابطه حرفه‌ای شکل گیرد.

سوارز و اوزیل ...
ربطی به هم ندارند. ما وینگر نداشتیم و به این بازیکن نیاز داشتیم.

اگر اوزیل بازی را شروع کند، کاپیتان خواهد بود ؟!
هر هفته به کنفرانس خبری میآیید و همین را میپرسید! و من هم هردفعه یک پاسخ میدم. کاپیتان تیم کوشیلنی است، بعد چک و بعد رمزی ، اگر هر سه خارج از بازی باشند و اوزیل در بازی قرار بگیرد کاپیتان خواهد بود. بعد از اوزیل به ترتیب ژاکا و مونرائل قرار دارند.

ارزیابی شما از نقل و انتقالات ...
باشگاه تلاش خود را انجام داد و دو یا سه نام به آرسنال لینک شدند اما با توجه به شرایط ما فقط سوارز بود که به تیم اضافه شد. از روند تلاش باشگاه راضی هستم.

چقدر از تیمی که میخواهید، فاصله دارید ...
ببینید من سال‌های گذشته را بررسی کردم، در 4 سال اخیر فقط یک بار آرسنال در این مقطع دقیق 47 امتیاز داشته است و 75% مواقع امتیاز کمتری کسب کرده بود. با توجه به عملکرد دیگر تیم‌ها گاهی 50 امتیاز برای این مقطع کافیست تا صدرنشین باشید ( مانند لسترسیتی ) و گاهی کافی نیست. سیتی و لیورپول به شکل عجیبی قدرتمند هستند و تاتنهام، چلسی، آرسنال و یونایتد هم در حال رقابت هستند. در مجموع سعی میکنیم پیشرفت کنیم و بهتر و بهتر شویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰