loading
در حال بررسی درخواست شما
لنو : میدانیم که باید پیشرفت کنیم
لنو : میدانیم که باید پیشرفت کنیم

لنو : میدانیم که باید پیشرفت کنیم

آرسنال فقط 4 بازی از 12 خارج از خانه خود در لیگ برتر را با پیروزی سپری کرده است، اما در امارات از 13 بازی موفق شده تا 10 بازی را با پیروزی پشت سر گذارد. برند لنو بعد از بازی با سیتی در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه چنین گفت و شنید ...

در مورد نتیجه ...
بازی بد شروع شد. گل خوردن در ثانیه‌های اول بازی خیلی خوب نیست. در نیمه اول با اینکه خوب بازی کردیم اما دو گل بسیار ساده خوردیم. در نیمه دوم آنها خیلی خوب بازی کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و ما فقط دویدیم. هرچند تا آخر جنگیدیم اما سیتی امروز خیلی خوب ظاهر شد و بسیار خوب کارش را انجام داد.

در مورد اینکه گل دوم سیتی هم خیلی زود زده شد...
واقعا سخت است. خیلی هم سخت است. ما از یک کرنر به گل رسیدیم و دقیقا پیش از پایان نیمه اول یک گل دریافت کردیم که خیلی بد بود. گل خوردن در آن زمان بسیار بد است.

خطای هند آگوئرو روی صحنه گل سوم...
خیلی سریع اتفاق افتاد. من دیدم توپ به دست یا بازوی آگوئرو برخورد کرد اما مطمئن نیستم که برخورد عمدی بوده باشد. شاید اگر کمی شانس داشتیم، داور آن صحنه را می‌دید اما خوش شانس نبودیم و کاری هم نمیتوان کرد.

تمرکز به آینده ...
ما بازی های بزرگی در پیش داریم. باید به جمع چهار تیم بالایی بازگردیم. همچنان در شرایطی هستیم که به راحتی میتوانیم به چهار تیم اضافه شویم. بازی‌های خارج از خانه بیشتری را باید ببریم. هرچند بازی‌های زیادی را در امارات برنده بودیم اما برای قرارگرفتن در چهار تیم برتر لیگ باید بازی‌های خارج از خانه بیشتری را ببریم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰