loading
در حال بررسی درخواست شما
ناراحتی اشلی کول از واکنش هواداران آرسنال
ناراحتی اشلی کول از واکنش هواداران آرسنال

ناراحتی اشلی کول از واکنش هواداران آرسنال

این مدافع چپ انگلیسی که نقش انکار ناپذیری در کسب دو عنوان قهرمانی توپچی‌ها در لیگ برتر در زمان حضورش در این تیم داشت، در تابستان ٢٠٠۶ طی انتقالی آزاد، آرسنال را به مقصد چلسی ترک کرد.
 
هواداران ناراضی آرسنال عنوان Cashly [ترکیبی از نام اشلی با واژه Cash به معنی پول] را برای او بابت این انتقال انتخاب کردند، اما کول در مدت حضورش در چلسی به جز کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا توانست یک بار دیگر در لیگ برتر نیز طعم قهرمانی را با آبی‌ها بچشد.
 
بعد از گذراندن دورانی در آاِث رم‌ و لس‌آنجلس گلکسی، او حالا به انگلستان برگشته تا زیر نظر هم تیمی سابقش در چلسی یعنی فرانک لمپارد، در باشگاه دربی کانتی توپ بزند. کول در گفتگویی که به‌عنوان مهمان در برنامه دوشنبه شب اسکای اسپرتس داشت، اشاره‌ای به جدایی‌اش از آرسنال کرد.
 
 
او گفت: "کمی پرشور و حرارت بودم و به اینکه دارم چه کاری انجام می‌دهم توجه نمی‌کردم، اگرچه اصلا پشیمان نیستم. حالا وقتی به عقب نگاه می‌اندازم، این اتفاقی بود که باید رخ می‌داد.
 
"البته که آزارم می‌دهد زیرا من تنها مقصر ماجرا نبودم. بی دلیل باشگاه را ترک نکردم. اینطور نبود که پیش آرسن ونگر بروم و بگویم ‌" می‌خواهم باشگاه را ترک کنم". ماجرا پیچیده‌تر بود.
 
 
"امروز این اتفاقات در فوتبال رایج است، برای بسیاری از بازیکنان هم رخ داده است. من باشگاهم را عوض کردم، دیگران هم می‌کنند.
 
"گاهی اوقات حس غم‌انگیزی پیدا می‌کنم زیرا آرسنال باشگاهم بود، از نه سالگی آن‌جا بازی کردم. هضم کردن واکنش‌های منفی‌ای که از طرف هواداران دریافت می‌کردم هنوز هم گاهی برایم دشوار است."
 
کول بخشی از تیم‌ملی انگلستان بود که عنوان "نسل طلایی" را به آن نسبت می‌دادند و در جام‌های جهانی ٢٠٠٢، ٢٠٠۶ و ٢٠١٠ و همینطور جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲ عضوی از تیم‌ملی انگلستان بود.
 
 
اگرچه انگلستان با وجود استعدادهای فراوان خود موفق به کسب هیچ عنوانی در تمام این سال‌ها نشده است و کول دلیل قانع کننده‌ای برای این ناکامی‌ها پیدا نمی‌کند.
 
او افزود‌: "ما همیشه با اعتمادبه‌نفس مناسبی پا به رقابت‌های مختلف می‌گذاشتیم. در تمام پست‌ها بازیکنان قدرتمندی داشتیم اما موفق نبودیم. یافتن دلیل این ناکامی‌ها آسان نیست.
 
"این چیزی است که بی‌شک همیشه در ذهنم است و در عجبم که چرا موفق نبودیم، اما فکر می‌کنم نمی‌توانیم تنها بازیکنانی که در تیم بودند را مقصر بدانیم. شاید هم بقیه تیم‌ها از ما بهتر بودند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : TeamTalk
بازدید: ۲,۵۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰