loading
در حال بررسی درخواست شما
امری در لندن کلونی مقابل خبرنگاران نشست
امری در لندن کلونی مقابل خبرنگاران نشست

امری در لندن کلونی مقابل خبرنگاران نشست

فرصت خوبی برای بهتر کردن نتایج خارج از خانه است ...
عصربخیر! بله فرصت خوبی است اما دشواری‌های خود را دارد. آنها برای بقا در لیگ بازی میکنند و بازی با این تیم‌ها بسیار سخت است. نتایج پیشین آنها خیلی جالب نبوده است اما با توجه به مربی جدیدی که آورده‌اند فکر میکنم بازی بزرگی در روز شنبه با این تیم خواهیم داشت. آنها با روحیه بالا و عملکردی خوب در این بازی حاضر خواهند شد. آنها زیر فشار هستند و این باعث پیشرفت میشود. آنها بازیکنان خوبی دارند و سازمان‌دهی قابل قبولی نیز در تیم آنها وجود دارد. از طرفی بازی خارج از خانه برای ما به چالش تبدیل شده و هر با که خارج از خانه بازی میکنیم، یک چالش جدید را سپری میکنیم. البته هر بازی برای ما یعنی 3 امتیازی که باید آن‌را کسب کنیم.



حفظ آرامش و صبوری در این بازی ...
سازماندهی یعنی تفکر و اندیشه درباره قرارگیری در موقعیت مناسب. من فکر میکنم آنها به شدت مارا پِرِس خواهند کرد و سعی میکنند با دوندگی و سازماندهی خطوط خود، بر ما غلبه کنند. من فکر میکنم آنها برای دوئل‌های تن‌به‌تن خود را آماده میکنند و البته ما هم روی این موارد کار کرده‌ایم. ما باید نتایج خارج از خانه را تقویت کنیم، خصوصا مقابل تیم‌هایی که بشدت با پرس بازی را انجام میدهند.


چه کسانی شانس بازی کردن دارند ...
میتلندنایلز(!!!) با ما تمرین کرد. میخیتاریان هم دوشنبه 45 دقیقه برای تیم زیر 23 سال بازی کرده است. امروز اوبامیانگ مریض بود اما فکر میکنم برای شنبه آماده باشد. دیروز کوشیلنی مریض بود و امروز به تیم اضافه شد و تمرین کرد. فکر میکنم بقیه اماده هستند برای بازی شنبه ...

میخیتاریان آماده میشود ... ؟
او هفته پیش هم آماده بوده است، اما بعداز شش هفته مصدومیت برای بازی با سیتی نمیشد به او فشار بیآوریم. او این هفته با تیم زیر 23 ساله‌ها بازی کرده و با ما هم تمرین داشته و فکر میکنم میتوانیم روی حضور او حساب کنیم.

بازگشت میتلندنایلز....
مصدومیت او 10 روزی طول کشید اما الان او آماده است. امروز خوب تمرین کرد اگر فردا هم مشکلی نداشته باشد میتواند برای بازی شنبه آماده باشد.


دنیس سوارز از ابتدا بازی میکند ... ؟
او هفته گذشته 25 دقیقه برابر منچسترسیتی به میدان رفت. او هر روز با تیم هماهنگ تر میشود. البته از ابتدای حضورش عملکرد خوبی داشته است اما در هفته گذشته با مربی‌ها کار کرده و با تیم سازگارتر میشود. فکر میکنم در بازی بعدی میتواند بیش از بازی برابر سیتی نشان دهد چقدر برای ما مفید است.


میسلنتات این هفته میرود ...
من 8 ماه با او کار کردم و رابطه کاری خوبی با هم داشتیم. او بازیکنان جوان خوبی را به تیم اضافه کرد و من فکر میکنم به عنوان یک "استعدادیاب" فرد فوق‌العاده‌ای است. من با او رابطه خوبی داشتم و موضوع پیش آمده بین او و باشگاه است و من نظری در این باره ندارم. برایش آینده‌‍ای درخشان آرزو میکنم.


انتقادهای فضای مجازی در مورد، فرم تیم در بازی‌های خارجی...
من همیشه اولین منتقد خودم هستم. من همیشه در این مورد روی خودم کار میکنم چون فکر میکنم میتوان "راه" را برایم تغییر دهد. ما باید بین چهار تیم قرار بگیریم، یک ماه پیش هم همین تفکر را داشتیم و فکر میکردیم در خانه قدرتمند هستیم و بازی‌های خارج از خانه را باید بهتر بازی کنیم. کمی از راه را خوب پیش رفتیم اما نتوانستیم ادامه دهیم. امروز باید خود را ریکاوری کنیم و به فکر ادامه راه باشیم. باید با قدرت شروع کنیم و بازی شنبه همان نقطه شروع است. ما بازی با دو دفاع و سه دفاع را بررسی کردیم و با هردو هم موفق شدیم. باید تلاش کنیم و حال خوبی که در تمرینات داریم را به زمین مسابقه ببریم. اگر بتوانیم این انتقال را از تمرین به زمین ببریم میتوانیم برنده باشیم و ادامه دهیم اما اگر شکست بخوریم کار سخت خواهد شد.


آیا باید در این مسابقه پیروز شوید ؟!!!!
بله !

دربی لندن در ومبلی ...
کی هست ؟! مارس ؟! به موضوع الان و بازی شنبه چه ربطی دارد؟!

تیم بانوان آرسنال را دنبال میکنید ...
من همه تیم‌های باشگاه آرسنال را دنبال میکنم
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰