loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 2 منچستریونایتد 1 (Continental cup )
 آرسنال 2 منچستریونایتد 1 (Continental cup )

آرسنال ۲ منچستریونایتد ۱ (Continental cup )

برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان آرسنال و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند. 

 

در این بازی که در نیمه نهایی کانتی کاپ و در زمین خانگی آرسنال برگزار شد ، لوییز کویین برای پنجاهمین بار با پیراهن آرسنال به میدان رفت و ویویان میدیما نیز به بیست و پنجمین گل خود در این فصل رسید.

 

در همان ابتدای بازی کتی مک کیب یک با پای چپ یک شوت خیلی خوب را روانه ی دروازه ی منچستر کرد که توپش با اختلاف کمی به بیرون رفت و کی پس از این موقعیت سیگزورد موفق شد مدافع ما میشل را جا بگذارد و یک موقعیت خوب را برای تیمش ایجاد کند ولی این فرصت برای یاران منچستر از دست رفت.

 

در ادامه در حالی که بازیکنان منچستر حمله میکردند ، دومنیک بلادورث با یک پاس فوق العاده و خیره کننده از وسط زمین توپ را به ویویان میدیما رساند و او هم در محوطه ی جریمه توپ را گرفت و به گل تبدیل کرد.

 

پس از گل آرسنال نیمه اول بدون هیجان و موقعیت چندانی دنبال میشد تا اینکه در اواخر این نیمه با کرنر خوبی که بث مید ارسال کرد لویز کویین با یک هد زیبا توپ را به سمت دروازه ی یونایتد فرستاد اما این توپ هم با دفاع خوب یاران منچستریونایتد و با اختلاف خیلی کم به بیرون رفت.

 

در نیمه ی دوم آرسنال بیشتر صاحب موقعیت شد و دفاع منچستر که کمی خسته به نظر میرسید راحت تر از هم می پاشید. بث مید به خوبی در گوشه ی زمین نفوذ کرد و سانتر دقیقی برای میدیما فرستاد تا آرسنال بتواند با شوت دقیق ویویان به گل دوم خود دست پیدا کند.

 

گرین دقیقه ی 83 موفق شد با گل گرین برای منچستر گلزنی کند اما در دقایق پایانی مدافعان خوب ما محکم ایستادند و جلوی گلزنی یاران یونایتد را گرفتند و در نهایت این دیدار با پیروزی 2-1 توپچی ها به پایان رسید.

 

دیدار نهایی کانتی کاپ 23  فوریه با منچسترسیتی خواهد بود. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰