loading
در حال بررسی درخواست شما
تمسخر ایوبی روند نادرستی که هواداران آرسنال پیش گرفته‌اند
تمسخر ایوبی روند نادرستی که هواداران آرسنال پیش گرفته‌اند

تمسخر ایوبی روند نادرستی که هواداران آرسنال پیش گرفته‌اند

با اینکه تا به حال استعداد های جوان فراوانی در لیگ برتر پدیدار شده اند، اما طرفداران آرسنال از حضور آیوبی در ترکیب امری اصلا راضی نیستند. آیوبی وقتی که مدرسه راهنمایی میرفت به باشگاه آرسنال پیوست، و در این باشگاه رشد کرد و این باعث شد که در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرد و به تیم ملی نیجریه دعوت شود. هیچ راهی نبود که او را به تیمی دیگر در لیگ های دیگر یا حتی بوندسلیگا قرض بدهند، بنابراین او مستقیما به تیم اصلی آمد و تا بحال بازیکنان بسیار کمی توانسته اند اینگونه به تیم اصلی راه یابند.

به نسبت به بقیه مسائل، آلکس آیوبی بازیکنی در حد و اندازه های تیم آرسنال ظاهر نشده است. او بعد از تعویضش در بازی مقابل هادرزفیلد، بسیار مورد تمسخر قرار گرفت.

اگر آیوبی بخواهد بیشتر بازی کند تا یاد بگیرد، دیگر فرصتی برای این امر برای او‌ نمانده و او باید برای عملکرد ضعیف خودش در بازی اخیرش پاسخگو باشد.
او دارد در این فصل با یک آنالیزور کار میکند و این اولین بار است که در این فصل آنالیزور را تجربه می کند و این به وی کمک میکند تا اشتباهات خود را در یک سوم عقب زمین بفهمد، همانگونه که اشتباهش در مقابل هادرزفیلد منجر به گل خوردن آرسنال شد.

درست است که او با زدن ۴ گل و ۴ پاس گل در ۳۲ بازی آمار خوبی در رقابت ها ثبت نکرده است، اما او در فصل اخیر خود عملکرد خود را بهبود بخشیده است. چیزی که امری از وی میخواهد آرامش در بازی کردن و تصمیم گیری اوست. فرصتی که در نیمه ی دوم از دست رفت و هادرزفیلد به آرسنال گل زد، نشان داد که او هنوز ناهماهنگ است. او با استایل و حرکات سریع و دیوانه وار خود و تکان خوردن موهایش میتواند نشان دهد که همیشه عجله دارد و با عجله بازی می کند. یکی از شبکه های اجتماعی با او شوخی کرده بود که او به گونه ای عجله وار دریبل میزند، گویا که برای یک میتینگ مهم ۵ دقیقه تاخیر داشته است. ناگفته نماند که استایل خاص او کار مدافعان رو سخت میکند چرا که آنها خیلی سخت می توانند پیش بینی کنند که اون چکار می خواهد انجام دهد. او بعد از تعویض هفته پیش بشدت بر روی خودش کار می کند و سعی در بهتر شدن خود دارد تا بتواند به اهداف آرسنال در این فصل کمک کند.

امری اشاره کرد که او جوان است. او وظیفه ی بزرگی به گردن دارد. او نیاز دارد تا خود را بهبود بخشد و همچنین از نظر تاکتیکی پیشرفت کند و علاوه بر همه چیز او باید موقعی که توپ را در اختیار دارد، به خصوص در زمان حمله، آرامش داشته باشد تا بداند که کی دریبل بزند و کی شوت کند، تا بتواند پاس گل های بیشتری بدهد و موقعیت های بیشتری خلق کند.

آلکس آیوبی بیشتر مورد تمسخر طرفداران است تا اینکه بخشی از مشکلات آرسنال باشد و فعلا در ترکیب نیست. این فرصت خوبی برای خط دفاع است تا بتوانند به دور از استرس او که ممکن است اشتباه کند، بازی کنند.
تیم هادرزفیلد ۵۹۷ دقیقه بود که گل نزده بود تا بازی با آرسنال، که بخاطر گل به خودی سئاد کولیسیناچ در روز شنبه به گل رسیدند و این احتمال وجود داشت که آنها حتی بتوانند گل بزنند و بازی را به تساوی بکشانند.

آرسنال تنها تیمی است که در این فصل لیگ برتر، خارج از خانه کلین شیت نداشته است. آنها باید این وضعیت را بهبود ببخشند، اگر میخواهند فصل را بین چهار تیم بالای جدول به پایان برسانند.

لنو عنوان کرد که ما باید روی دفاع خود کار کنیم، چرا که دفاع کردن درست به ما کمک میکند تا راحت تر در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم. همه در گل ها، دروازه بان و دفاع های تیم را مقصر می دانند، اما چرا نباید کل تیم را مقصر بدانیم. ما باید از دسامبر بر روی دفاع خود کار میکردیم تا اینقدر در بعضی از بازی هایمان بد ظاهر نشویم.
برای بازی با هادرزفیلد، این یک زنگ خطر برای ما بود که نزدیک بود امتیاز از دست بدهیم.
اگر از نظر ریاضی قابل محاسبه باشد، پس ما میتوانیم خوشبین باشیم که امکان پذیر هست که در جمع چهارتیم بالای جدول در انتهای فصل باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : telegraph
بازدید: ۲,۳۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰