loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقاد ویلسون از رفتار باشگاه بارسلونا
انتقاد ویلسون از رفتار باشگاه بارسلونا

انتقاد ویلسون از رفتار باشگاه بارسلونا


امتیاز از دست دادن آرسنال در هر مقطع فصل قبل مساوی بود با ایجاد شایعات جدید حول کاپیتان تیم،سسک فابرگاس.شایعاتی عجیب و غریب که گاه و بیگاه سر از اخبار روز دنیای فوتبال درمی آوردند.
داستانی تکراری برای تمام رسانه ها،ایجاد یک شایعه و چند روز بعد تکذیب شدن آن توسط باشگاه آرسنال،چه بسا در بسیاری از مصاحبه های آرسن ونگر و دیگر مقامات آرسنال به موضوع سسک و شایعات پیرامونش اشاره می شد و آنها را رد می کردند.هجوم بی سابقه شایعات از همان ابتدا خبر از تابستانی خاص می داد که با پایان یافتن فصل همانطوری که از قبل پیش بینی می شد،بسیاری از مقامات و بازیکنان بارسا جنگ روانی را شروع کردند.
با استفاده از فرصت دوری سسک از آرسنال و دسترسی آسان آبی اناری پوشان به کاپیتان توپچی ها در اردوی تیم ملی اسپانیا،تعداد مصاحبه ها حول سسک روز به روز بیشتر از قبل می شد،تا زمانی که پیشنهاد رسمی بارسا توسط مقامات آرسنال رد شد و تا چند روزی شاهد افت چشمگیر این شایعات بودیم.تا قبل از آن گویی هر مدیر و بازیکن تیم بارسا وظیفه داشتند هر روز یک مصاحبه راجع به سسک انجام دهند و بعد از اتمام مصاحبه خود، میکروفون را در اختیار مدیر یا بازیکن بعدی قرار می دادند.  
با وجود این هجوم بی سابقه که حتی می توان آن را پر حاشیه ترین تابستان در کارنامه ورزشی خود سسک هم نامید،باشگاه آرسنال با همان یک بیانیه خود به تمام این شک و شبهه ها پیرامون سسک پایان داد و روی موضع ابتدایی خود ایستادگی کرد.
تا اینکه سسک دیروز به لندن بازگشت و بارسلونا با تمام تلاش های خود در راه جذب کاپیتان توپچی ها در تابستان امسال،شکست خورد.گفتنی است بارسا در این مسیر خود را به هر دری زد که شاید سسک را به زادگاهش بازگرداند اما در نهایت نشد که بشود.
برای طرفداران بارسا،رویای دیدن سسک در بارسلونا حداقل تا یک سال دیگر محقق نمی شود تا آنموقع هواداران این تیم می توانند با دیدن چندباره همان تصاویر پوشاندن پیراهن بارسا به تن سسک لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از آفرینندگان این اثر یعنی پویول و پیکه هم به شدت ممنون باشند.
باب ویلسون که این رفتارها را بی احترامی کامل نسبت به آرسنال می داند معتقد است که بارسلونا این بی احترامی را در تک تک قسمت های تلاشش برای جذب سسک فابرگاس،از خود نشان داده است.
باب ویلسون یازده سال دروازبان توپچی ها بوده و از اسطوره های فراموش نشدنی باشگاه محسوب می شود.
وی در مصاحبه ای گفت:
"آنها به خوبی می دانند همانطور که هر کسی می داند،که اگر شما به دنبال خرید بهترین بازیکن جهان هم باشید در آن هنگام شما مجبورید احترام بگذارید و جایگاه پایین تری از موقعیت بارسا این است که آنها نمی توانند موجب خریدن سسک شوند با قیمتی که وی دارد.او حداقل پنجاه میلیون پوند ارزش دارد و بارسا در مشکلات مالی خود به سر می برد".
بعد از مشاهده پیشرفت سسک،که در 15 سالگی از بارسا جدا شد و به آرسنال پیوست،ویلسون همچنان معتقد است که کاپیتان قرمز و سفید پوشان تیم شمال لندن،حداقل یک فصل دیگر به آرسنال بدهکار است و باید بماند.
باب در ادامه گفت:
" من فکر نمی کنم نیازی باشد به او بگوییم که هر فردی در باشگاه،او را دوست دارد.
او پدر دومی در باشگاه دارد،آرسن ونگر و فکر می کنم که آرسن قادر خواهد بود که وی را با این واقعیت روشن سازد که او بازیکن آرسنال است و نه بازیکن بارسلونا".
 


     

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۵
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : the press association
بازدید: ۶۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰